PrioX Geplaatst: 4 november 2018 Rapport Geplaatst: 4 november 2018 Voor de nieuwe GTA's hadden we altijd een topic waarin leden konden delen wat ze vandaag ontdekt hadden in het spel. Nu lijkt me het ook wel passend voor Red Dead Redemption 2 gezien het aantal leuke details en gebeurtenissen in de wereld. Dus bij deze: wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption 2? Spoilers plaats je in een spoiler-tag (met reden) of in het spoilertopic! Heb vandaag ontdekt dat je wel het goede aas moet gebruiken voordat je op legendarische vissen gaat vissen. Ik had namelijk alleen een Special Lake Bait en dat is niet te gebruiken voor legendarische vissen in een rivier. Ik heb twee uur langs de kant van een rivier gestaan tot ik erachter kwam dat er dus verschillende soorten aas zijn voor de verschillende soorten wateren (meertjes, rivieren en moerassen). Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 4 november 2018 Rapport Geplaatst: 4 november 2018 Als je terug gaat in chapter6, naar Braightwait mansion kan je iets leuks looten. Reageren
Joriz Geplaatst: 4 november 2018 Rapport Geplaatst: 4 november 2018 Dat je binnen het kamp hooibalen kan sjouwen naar de paarden in ruil voor Honer. Blijkbaar zijn er nog meer 'odd jobs' waar ik niet van wist. Reageren
moechy Geplaatst: 5 november 2018 Rapport Geplaatst: 5 november 2018 8 uur geleden, Joriz zei: Dat je binnen het kamp hooibalen kan sjouwen naar de paarden in ruil voor Honer. Blijkbaar zijn er nog meer 'odd jobs' waar ik niet van wist. In kamp, al die zwarte bolletjes op de map zijn "chores". Deze kan je uitvoeren in ruil voor honor en dead-eye ervaring. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 5 november 2018 Rapport Geplaatst: 5 november 2018 Met special lake lure vang je legendarische vissen. Reageren
moechy Geplaatst: 6 november 2018 Rapport Geplaatst: 6 november 2018 Dat als je tijdens het vissen, de vissen teruggooit, je ook goede Honor krijgt Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 6 november 2018 Rapport Geplaatst: 6 november 2018 Chance encounters (witte stippen) geven (als je ze helpt if red) soms een overval tip die je kunt doen in een store. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2018 Dat je op de map rode markers kunt zetten en dat deze altijd op je radar staan. Handig als je bijvoorbeeld iets leuks bent tegengekomen en er later nog eens naartoe wilt. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 6 november 2018 Rapport Geplaatst: 6 november 2018 Je kunt favoriete wapens uit je wapenwiel vastzetten in de Gunstore. Reageren
moechy Geplaatst: 6 november 2018 Rapport Geplaatst: 6 november 2018 Een witte cougar gevonden. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Geplaatst: 8 november 2018 Het huisje schuin tegen over de stable in valentine is in aanbouw, even later is het huisje af Huisje links bovenin op de afbeelding hier onder Hier is het huisje klaar. Voor aanzicht. Zij aanzich. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Geplaatst: 8 november 2018 Dat was mij ook al opgevallen had er vorige week nog over gepost. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Geplaatst: 8 november 2018 Dat is tot nu het enigste huisje wat ik nu gezien heb wat ze aan het bouwen zijn/ waren wat af is. Ik heb tot nu toe nog geen ander huisje gezien wat af is. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Geplaatst: 8 november 2018 Benieuwd of er maar ook íets afkomt in de game in Blackwater.. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Geplaatst: 8 november 2018 2 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei: Benieuwd of er maar ook íets afkomt in de game in Blackwater.. Kwa huizen bouw bedoel je dat dan ??of ook het spoor ?? Ik ben ook wel benieuwd of daar nog wat mee gedaan word blackwater is voor mijn gevoel een beetje kaal en niet afgemaakt tezijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.