Schumy7_Patriot Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Geplaatst: 8 november 2018 Blackwater is in opbouw, benieuwd of daar iets van af komt in zn geheel, zoals t plein van de bank/sherrifoffice en city hall bedoel ik. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Geplaatst: 8 november 2018 Wat mij is opgevallen is dat als je gaat eten dat je overal het zzelfde eten hebt alleen in een saloon in blackwater kan je iets anders krijgen dan een bordje wortelsoep. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2018 Rapport Geplaatst: 9 november 2018 (bewerkt) Weer een huisje gevonden wat af is en in het begin dat ze dat huisje aan het bouwen zijn. Ik heb helaas geen afbeelding dat ze aan het bouwen zijn wel dat et huisje klaar is en de locatie Bewerkt: 9 november 2018 door Pino1982 Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 10 november 2018 Rapport Geplaatst: 10 november 2018 Leuk detail inderdaad dat van díe huisjes. Vandaag naar Mexico proberen te zwemmen, de game laat je verdrinken en is dus niet mogelijk. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 10 november 2018 Rapport Geplaatst: 10 november 2018 Dat een alligator schoppen geen goed idee is. En vandaag ontdekt dat ik de manen van mijn paard kon verven en vlechten. Heb een pikzwart paard met witte manen nu. Ziet er best outlaw uit. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 10 november 2018 Rapport Geplaatst: 10 november 2018 (bewerkt) 26 minuten geleden, GTAKevin023 zei: Dat een alligator schoppen geen goed idee is. En vandaag ontdekt dat ik de manen van mijn paard kon verven en vlechten. Heb een pikzwart paard met witte manen nu. Ziet er best outlaw uit. Mn eerste paard had dreadlocks xD. Wist je dat je via social club catalogus app ingame stuff kan kopen. Alles is beschikbaar, alleen geen paarden en outfits. Bewerkt: 10 november 2018 door Schumy7_Patriot Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 november 2018 Rapport Geplaatst: 11 november 2018 Een klein huisje ten zuiden van Thieves Landing met een gouden beeldje in een openhaart in de staat New Austin, vlak aan de water kant. Hier de locatie er van en om wat voor beeldje het gaat. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 11 november 2018 Rapport Geplaatst: 11 november 2018 En wat kan je met dat beeldje? Bedankt ik ga morgen avond terug om dat ding op te halen, was er al geweest maar niet opgevallen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 november 2018 Rapport Geplaatst: 11 november 2018 11 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei: En wat kan je met dat beeldje? Bedankt ik ga morgen avond terug om dat ding op te halen, was er al geweest maar niet opgevallen. Ik Weet niet wat je met dat beeldje kan ischien wel verkopen ?? ik kreeg wel een melding maar weet zo niet meer wat. Het beeldje kan je vinden inde openhaard. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2018 Rapport Geplaatst: 12 november 2018 Ik heb net een muur tekening gevonden, ik weet niet precies wat het is en betekend. Toen ik er een melding van kreeg viel ik naar beneden Dead. En voor de zekerheid even in een spoilertje Spoiler Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 12 november 2018 Rapport Geplaatst: 12 november 2018 Post game zit er toch nog gigantisch veel activiteit overal, niet heel groots maar toch. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 12 november 2018 Rapport Geplaatst: 12 november 2018 Ik heb vandaag een aantal dingen ondenkt in RDR 2, hier een klein overzicht wat ik heb ontdenkt in RDR2. Speciaale bomen. Ezel Mens. Muur tekening. Speciaale bomen die ik nu gevonden heb zijn. Er zijn meerdere speciaale bomen. Boom 1 Naam boom 1: (niet bekend). Locatie: Boom 1. Tenwesten van Emerald Ranch. Boom 2. Naam boom 2: (niet bekend). Locatie: Boom 2. Westen van Kamassa River. Ezel Mens. Locatie: Ezel Mens. Ten Zuidwesten van Armadillo. Muur Tekeningen. Dit zijn de muur tekeningen die ik tot nu toe gevonden heb. Er zijn meedere muur tekeningen. Locatie: Muur Tekening. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 12 november 2018 Rapport Geplaatst: 12 november 2018 (bewerkt) Bedankt voor de tips pino. Mijn Donkey Lady was íets anders in positie. Bewerkt: 13 november 2018 door Schumy7_Patriot Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 13 november 2018 Rapport Geplaatst: 13 november 2018 Als je post game hier naartoe terug gaat, het eerste kamp van dutch in de story, hoor je wat flashbacks als je huisjes in gaat. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2018 Rapport Geplaatst: 13 november 2018 17 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Bedankt voor de tips pino. Mijn Donkey Lady was íets anders in positie. Klopt zo zag mijne er ook uit, alleen had ik toen nog geen foto en locatie. Ik had het gevonden en 1 a 2 dagen in game tijd later ben ik pas weer terug gegaan om dus een foto temaken en toen zag het er zo uit. Dat is met meedere dingen zo trouwens is me opgevallen, als je een hert schiet of een ander beest en je laat het liggen en komt later terug dan is het echt aan het rotten zo als deze foto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.