moechy Geplaatst: 13 november 2018 Rapport Geplaatst: 13 november 2018 Vandaag ontdekt dat Headshots met een shotgun, ook effectief iets doen Voor de mensen die dit nog niet gedaan hebben, probeer het eens Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 13 november 2018 Rapport Geplaatst: 13 november 2018 Zojuist, moechy zei: Vandaag ontdekt dat Headshots met een shotgun, ook effectief iets doen Voor de mensen die dit nog niet gedaan hebben, probeer het eens Vijanden liggen ook echt onthoofd af en toe daardoor 😂 Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2018 Rapport Geplaatst: 13 november 2018 Zojuist, Schumy7_Patriot zei: Vijanden liggen ook echt onthoofd af en toe daardoor 😂 Inderdaad. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 14 november 2018 Rapport Geplaatst: 14 november 2018 (bewerkt) Nog een soort van muur tekenig gevonden, in blackwater in de steeg naast de saloon. Het is een ander soort muur tekening dan die andere muur tekening die ik al gevonden heb. Bewerkt: 14 november 2018 door Pino1982 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 17 november 2018 Rapport Geplaatst: 17 november 2018 Ik ben zo eens een rondje aan het maken met de trein in RDR 2, Bezig voor een challenges en kwam toen ik door een spoor tunneltje reed ten noordoosten van Wallace Station deze mysterieuse muur text tegen. Reageren
PrioX Geplaatst: 18 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2018 Heb gisteren een nieuw masker gevonden in het moeras. Deze lag verstopt in een verzakt huisje die half onder water stond. Het masker zal permanent in je inventory blijven. Screenshot met locatie: Spoiler Wat ik trouwens ook nog heb ontdekt; De barman in Valentine heeft een aardig groot neusje. Spoiler Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Heb een map gevonden, genaamd Sketched Map in de schoorsteenmantel van het huisje. Locatie: Reed Gottage ? Ten noorden van annesburg. Niet een hele duidelijke screen maar toch. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 18 uur geleden, PrioX zei: Heb gisteren een nieuw masker gevonden in het moeras. Deze lag verstopt in een verzakt huisje die half onder water stond. Het masker zal permanent in je inventory blijven. Screenshot met locatie: Verborgen inhoud zichtbaar maken Wat ik trouwens ook nog heb ontdekt; De barman in Valentine heeft een aardig groot neusje. Inhoud verbergen Thanks, beste masker tot nu toe. Reageren
moechy Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Is er btw nog iemand, die regelmatig opgespannen verminkte lichamen tegenkomt? Enkel het boven gedeelte zonder hoofd aan 2 touwen gespannen. Benen en hoofd liggen verspreid of in pulp onder het slachtoffer. Heb nog geen screen kunnen nemen. Reageren
Platypus Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 @moechy Ik ben dat één keer tegengekomen. Die had een map op zak naar een bepaalde locatie, maar die locatie heb ik nog niet gevonden. Reageren
moechy Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Ik ben het nu 2x tegengekomen en 1x kon ik een "scent" volgen van een stranger maar dat ben ik ergens kwijt gespeeld. Best luguber want de 2de x stond er ook een tekst bij. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Ik kom ze regelmatig tegen mensen hangend aan een touw tussen bomen, Meestal in onderdelen maar ook wel helemaal. De meeste die ik tegen gekomen ben dat is ten westen van Mazanita Post in de staat West Elizabeth, Maar aan gezien jullie nog in midden de story zitten rond Chapter 3/4 kan je daar nu nog niet komen. Ten noorden in de staat West Elizabeth, waar het woord Big Valley staat daar ben ik ook wel onderdelen tegen gekomen. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 1 uur geleden, moechy zei: Ik ben het nu 2x tegengekomen en 1x kon ik een "scent" volgen van een stranger maar dat ben ik ergens kwijt gespeeld. Best luguber want de 2de x stond er ook een tekst bij. Skinner Brothers gang Tall Trees, vreselijk smerige mannetjes dat. Reageren
moechy Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Ben benieuwd om ze eens te vinden Er is wel een shack in lagras/bayou ergens waar de persoon die daar woont je uitnodigt om te blijven eten. Uiteraard gaan al je alarmbellen af, maar mocht je er toch op in gaan.. verkracht en molesteert hij je seksueel waarna je ergens verder op de map wakker word en nog raar opstaat Zelf nog niet meegemaakt maar kwam dit tegen op facebook. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Ik kom er net toevallig een tegen, of is dat niet wat je bedoeld ?. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.