Schumy7_Patriot Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 17 minuten geleden, moechy zei: Ben benieuwd om ze eens te vinden Er is wel een shack in lagras/bayou ergens waar de persoon die daar woont je uitnodigt om te blijven eten. Uiteraard gaan al je alarmbellen af, maar mocht je er toch op in gaan.. verkracht en molesteert hij je seksueel waarna je ergens verder op de map wakker word en nog raar opstaat Zelf nog niet meegemaakt maar kwam dit tegen op facebook. Dat zijn de nightfolk, andere typetjes dan de skinners. Iets interessants dat ik tegenkwam, precies waar mijn marker staat, is dat je een soldaat zult vinden die denkt dat het 1862 is en dat de burgeroorlog nog steeds aan de gang is. Reageren
PrioX Geplaatst: 19 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Heb ontdekt dat je ook een aantal motorbootjes kunt besturen. Ze gaan in ieder geval een stuk sneller dan de roeibootjes. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 1 minuut geleden, PrioX zei: Heb ontdekt dat je ook een aantal motorbootjes kunt besturen. Ze gaan in ieder geval een stuk sneller dan de roeibootjes. Klopt je kan inderdaad motorbootjes besturen, ik heb er nog maar 1 gevonden 1 met een soort roer stok in het midden. Zo ben ik ergens gekomen waar je eigenlijk niet kan komen. Net een nieuwe treasure map gevonden genaamd Torn Treasure map, ik heb deel 1 er van gevonden nu de andere delen nog en de treasure. Locatie Manito Glade in het huisje die daar staat ten noord/oosten van Annesburg. Reageren
PrioX Geplaatst: 19 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Ook nog ontdekt: De hoeden van vogelverschrikkers kun je stelen en deze worden opgeslagen in je kledingkast. Je moet ze wel eerst van de vogelverschrikker afschieten. Sommige ranchers hebben speciale hoeden waarmee je hetzelfde kunt doen. Sowieso de rancher in Macfarlane's Ranch en Rathskeller Fork (beide in New Austin). Ik ga zo even kijken in Ridgewood Farm. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Its all about art.. Reageren
moechy Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 Dat je met een elektrisch bootje kan varen en torpedo's afschieten (stranger-missie) Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2018 Rapport Geplaatst: 19 november 2018 (bewerkt) Jaja ik heb weer wat gevonden, het blijft maar door gaan. Deze keer weer een map een soort van sterren map, genaamd de Panoramic Map. Locatie van waar deze map is tevinden is ten nooder van Carin Lake, in de armen van een dood gevroren stelletje. EDIT Mystrieuse text. Nog iets gevonden weer een soort van mystrieuse text in een la van een nachtkasje. Locatie ten noord weste van Lake Isabella. Bewerkt: 19 november 2018 door Pino1982 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 20 november 2018 Rapport Geplaatst: 20 november 2018 Het is niet heel goed tezien maar op deze locatie staat het woord New Hanover, in stenen. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 20 november 2018 Rapport Geplaatst: 20 november 2018 Dat je je kan overgeven aan de law, je moet dan 2 nachten zitten, maar je krijgt +Honor daarvoor. Reageren
moechy Geplaatst: 20 november 2018 Rapport Geplaatst: 20 november 2018 (bewerkt) 2 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Dat je je kan overgeven aan de law, je moet dan 2 nachten zitten, maar je krijgt +Honor daarvoor. En je hebt als het goed is, geen bounty. Ik heb btw vandaag een woordspeling ontdekt, er is een stranger en die heet Brother Dorkus. Aangezien Dork een scheldwoord is in het Engels, moest ik er wel om glimlachen toen ik hem snapte Bewerkt: 20 november 2018 door moechy Reageren
FlexxNL Geplaatst: 21 november 2018 Rapport Geplaatst: 21 november 2018 Dicht getimmerd huisje ten westen van, Van Horn Trading Post een Manmade Mutant. Hier een filmpje van hoe je naar binnen kan. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2018 Op 19-11-2018 om 23:38, Pino1982 zei: Mystrieuse text. Nog iets gevonden weer een soort van mystrieuse text in een la van een nachtkasje. Locatie ten noord weste van Lake Isabella. Dit zijn cheats die verstopt zijn in de wereld. Deze kun je invoeren via het menu. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 21 november 2018 Rapport Geplaatst: 21 november 2018 1 uur geleden, PrioX zei: Dit zijn cheats die verstopt zijn in de wereld. Deze kun je invoeren via het menu. Okee nou leuk spel dan, als een spel als zo als RDR 2 vol cheats zitten. De rest wat ik gevonden heb kwa vreemde texten zijn dan ook cheats neem ik aan ?? Invoeren via het menu ?? bij mij in het menu staat geen er cheats tussen hoor. En daarbij cheaten is voor vals spelers die niet tegen hun verlies kunnen. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2018 5 minuten geleden, Pino1982 zei: De rest wat ik gevonden heb kwa vreemde texten zijn dan ook cheats neem ik aan ?? Nee, dit hoeft niet. Maar veel zullen wel cheats zijn. Hier kun je een lijst vinden. 6 minuten geleden, Pino1982 zei: Invoeren via het menu ?? bij mij in het menu staat geen er cheats tussen hoor. Je moet naar Settings gaan en dan op Y of driehoekje klikken (staat rechtsonder vermeld). Reageren
FlexxNL Geplaatst: 21 november 2018 Rapport Geplaatst: 21 november 2018 (bewerkt) Dan heb ik dat denk ik helemaal over het hoofdgezien dat je dat kan invoeren, in het settings menu. (Snel even gekeken en ja staat er wel) Zo als ik al zij cheats zijn voor vals spelers dat is voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen, ik ben GEEN cheater, ik zal dat zeker niet gaan geberuiken, Bewerkt: 21 november 2018 door Pino1982 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.