Schumy7_Patriot Geplaatst: 21 november 2018 Rapport Geplaatst: 21 november 2018 Van zodra je een cheat activeert krijg je ook de waarschuwing dat je je vooruitgang in het spel niet meer kunt opslaan of Trophies of Achievements kunt verdienen. Indien je het spel heropstart kan je wel weer verder spelen zoals normaal. heeft totaal geen zin dus, of je moet de cheats uit kunnen zetten en dan opslaan maar weet niet of dat werkt. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 22 november 2018 Rapport Geplaatst: 22 november 2018 Voor de detectives onder ons. Deze locatie is een murder mistery, de quest kan je daar openen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 22 november 2018 Rapport Geplaatst: 22 november 2018 Die is wel interesandt daar ga ik eens kijken. Nog een kleine weetje, Als je op je paard zit en je drukt L3 in, dat je dan aardige dingen tegen je paard zegt. Reageren
moechy Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 12 uur geleden, Pino1982 zei: Die is wel interesandt daar ga ik eens kijken. Nog een kleine weetje, Als je op je paard zit en je drukt L3 in, dat je dan aardige dingen tegen je paard zegt. Dit is ook een melding in het begin van het spel. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 1 uur geleden, moechy zei: Dit is ook een melding in het begin van het spel. Wat dat als je L3 indrukt dat je dan aardig dingen tegen je paard zegt ?? Reageren
moechy Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 1 uur geleden, Pino1982 zei: Wat dat als je L3 indrukt dat je dan aardig dingen tegen je paard zegt ?? Ja klopt, dit dient om je paard te kalmeren. Dit krijg je als tip in het spel, tijdens een van de eerste schietgevechten te paard als ik mij niet vergis. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 november 2018 Rapport Geplaatst: 23 november 2018 @moechy Okee dat wist ik niet bedankt, weer iets geleerd. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 24 november 2018 Rapport Geplaatst: 24 november 2018 Op 11/22/2018 om 13:25, Schumy7_Patriot zei: Voor de detectives onder ons. Deze locatie is een murder mistery, de quest kan je daar openen. Ik ben op de locatie geweest om tekijken of ik hier iets kan vinden, maar ik kan nergens iets vinden hoe ik deze quest kan starten. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 november 2018 Rapport Geplaatst: 25 november 2018 (bewerkt) Soort van helm gevonden in een Old Tomb, ten zuidwest van Annesburg. De helm blijft in je invertory zitten. Bewerkt: 25 november 2018 door Pino1982 Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Ik gebruik die interactieve kaart nu, hoef niks meer te delen naar mijn mening. Die kaart is DE uitkomst. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 (bewerkt) 6 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei: Ik gebruik die interactieve kaart nu, hoef niks meer te delen naar mijn mening. Die kaart is DE uitkomst. Ik gebruik de interactieve map soms, de reden daar voor is dat niet alles helemaal op de plek zich bevind waar het daad werkelijk ook is. Daar in tegen als ik iets vind deel ik het wel met anderen, zo dat andere mensen die ook RDR 2 spelen er ook iets aan hebben. Bewerkt: 27 november 2018 door Pino1982 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 1 december 2018 Rapport Geplaatst: 1 december 2018 Bij mij is het huisje leeg, en het schilderij kan ik niet verpaatsen. Ik ben er al eerder geweest alleen toen ben ik door gelopen, mischien had ik dat niet moeten doen. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 3 december 2018 Rapport Geplaatst: 3 december 2018 Horror verhaaltje Reageren
Michael Geplaatst: 15 januari 2019 Rapport Geplaatst: 15 januari 2019 Wanneer je een ‘pump-action-shotgun’ gebruikt om een NPC-er of Online-speler te vermoorden, dan kan je iemand’s hoofd, armen en/of benen kapot schieten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.