Pitbull Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik heb GTA SA op de ps2 en vroeg me af of ik ook kan modden? zoja hoe en welk programma heb ik hiervoor nodig? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Op de PS2 kan je niet modden, maar wat wil je eigenlijk modden dan? Missie's Eigen huizen (modellen) Texturen Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 was gewoon een vraagje want iedereen heeft het hier over SA modden en ik mag dus met de duimen zitten te draaien Reageren
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 was gewoon een vraagje want iedereen heeft het hier over SA moddenen ik mag dus met de duimen zitten te draaien of misschien juist niet verkoop gta sa op ps2 voor geld te verdienen en gta sa op pc te kopen en jij kun dan modden het is maar een tipje Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Op de PS2 kan je niet modden, maar wat wil je eigenlijk modden dan?Missie's Eigen huizen (modellen) Texturen Je kan modden op alle GTA's (zowel Xbox als PS2), maar hier zitten sommige bestanden qua versietypes/opbouw anders in elkaar dan op de PC. Zover ik weet zijn er niet echt Tutorials te vinden over Sa modding op andere platformen dan PC. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Op de PS2 kan je niet modden, maar wat wil je eigenlijk modden dan?Missie's Eigen huizen (modellen) Texturen Je kan modden op alle GTA's (zowel Xbox als PS2), maar hier zitten sommige bestanden qua versietypes/opbouw anders in elkaar dan op de PC. Zover ik weet zijn er niet echt Tutorials te vinden over Sa modding op andere platformen dan PC. Ik neem aan dat je dan vor elke mod die je maakt dan een nieuw DVD'tje moet branden ? Want de SA DVD kan je toch niet editen ?. Grs Bradley H. Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Klopt, dat is een groot nadeel, maar je moet er iets voor over hebben. Ik zou zeggen, koop hem voor op de PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.