batt-ass-maddervakker Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 hallo, ik wilde even weten of je de hoofdpersonen zoals sweet of cesar enz. nog kon zien na de missie End of the Line. enzo jah wat moet je ervoor doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Die komen alleen voor in missies en na de missie End of the Line zijn er geen missies meer dus het antwoord op jou vraag: neen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 In welke maand kwam GTA III voor de PS2 uit?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) In welke maand kwam GTA III voor de PS2 uit?? Ik denk dat je daarvoor beter in het GTA:III gedeelte kan zijn , gebruik de volgende keer ook de Edit-knop . @batt-ass-maddervakker Het kan zijn dat je Wang cars nog niet hebt gekocht. Als dat zo is kan je Cesar nog wel tegen komen. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) mischien kan je nog missie's van zero doen als ze niet gedaan zijn,batt ass Bewerkt: 3 augustus 2005 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 In welke maand kwam GTA III voor de PS2 uit?? Ik denk dat je daarvoor beter in het GTA:III gedeelte kan zijn , gebruik de volgende keer ook de Edit-knop . @batt-ass-maddervakker Het kan zijn dat je Wang cars nog niet hebt gekocht. Als dat zo is kan je Cesar nog wel tegen komen. wang cars heb je tog nodig voor de verhaallijn missies? of ben ik nou zo gek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 In welke maand kwam GTA III voor de PS2 uit?? Ik denk dat je daarvoor beter in het GTA:III gedeelte kan zijn , gebruik de volgende keer ook de Edit-knop . @batt-ass-maddervakker Het kan zijn dat je Wang cars nog niet hebt gekocht. Als dat zo is kan je Cesar nog wel tegen komen. wang cars heb je tog nodig voor de verhaallijn missies? of ben ik nou zo gek nee,die heb je niet nodig voor storyline en ik kan het weten het heeft een halfjaar geduurt voordat ik die rijschool had gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.