GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 18 november 2018 Rapport Geplaatst: 18 november 2018 Ik heb in de hele buurt van West Elizabeth een "Dead or alive" gekregen en raak dus niet erin. Weet niet hoe ik het heb gekregen en zeker niet hoe ik ze kwijt kan ? Ook kan ik daardoor nooit naar de woestijn gaan want je moet door West Elizabeth rijden. Reageren
Platypus Geplaatst: 18 november 2018 Rapport Geplaatst: 18 november 2018 Dat komt door het verhaal. Heel de gang van Dutch wordt gezocht in dat gebied door een mislukte overval. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 18 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2018 Wat moet je dan doen om eens in de woestijn te raken? Of als ik er langs rij met een masker op? Om niet herkent te worden Reageren
PrioX Geplaatst: 18 november 2018 Rapport Geplaatst: 18 november 2018 Er langs rijden heeft geen zin. Als dit namelijk lukt zal je even later toch vermoord worden. Wat je moet doen om New Austin te bereiken is het verhaal verder spelen. Later opent dit deel van de map namelijk. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 18 november 2018 Rapport Geplaatst: 18 november 2018 New austin etc is post game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.