Siender Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Ik ben begonnen met een auto te maken in gta, ik heb de helft bijna af maar wat ik me afvraag is of ik verder moet gaan want ik weet niet word het nog veel werk of moeilijk werk? Dit wil ik weten voordat ik verder ga. De auto is gemaakt in Zmodeler Bewerkt: 3 augustus 2005 door Siender Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dat licht eraan welke helft van de auto je gedaan hebt. Ik neem aan dat je de helft van de carroserie van de auto gemoddeld hebt.. Ik denk dat de grootste problemen dan moeg moeten komen, want om een auto als zodanig in SA te kunnen gebruiken, moet je allerlei dummies in het model aanbrengen en allerlei onderdelen van de juiste naam voorzien en op een correcte manier in een hierarchy hangen. Ik hoop dat je doorzet, en ik ben erg benieuwd hoe je auto eruit gaat zien, heb je al een screenshot ? Reageren
Siender Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Dat licht eraan welke helft van de auto je gedaan hebt. Ik neem aan dat je de helft van de carroserie van de auto gemoddeld hebt.. Ik denk dat de grootste problemen dan moeg moeten komen, want om een auto als zodanig in SA te kunnen gebruiken, moet je allerlei dummies in het model aanbrengen en allerlei onderdelen van de juiste naam voorzien en op een correcte manier in een hierarchy hangen.Ik hoop dat je doorzet, en ik ben erg benieuwd hoe je auto eruit gaat zien, heb je al een screenshot ? Ik heb de helft van de auto gedaan dus niet alleen de voor/achterkant maar de helft als je ervoor staat. Een screenshot moet ik nog maken. Maar hoe moet je dan als de auto gemodeld is al die onderdelen benoemen en dat met die dummies? EDIT. Hier is de screen: Bewerkt: 4 augustus 2005 door Siender Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.