counter-man Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Sinds kort krijg ik na een date met 1 van mijn vriendinnen geen berichtje meer dat ze naar huis wil, en dat cirkeltje voor d'r huis is er ook niet meer. Hoe kan dat? En ik heb een xbox, maar kan je daarmee ook bloemen aan je vriendin geven? Als dat kan wil ik natuurlijk ook wetenhoe. Reageren
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Sinds kort krijg ik na een date met 1 van mijn vriendinnen geen berichtje meer dat ze naar huis wil, en dat cirkeltje voor d'r huis is er ook niet meer. Hoe kan dat? En ik heb een xbox, maar kan je daarmee ook bloemen aan je vriendin geven? Als dat kan wil ik natuurlijk ook wetenhoe. Heb je je vriendin misschien vermoord? Het kan ook zo zijn dat ze jouw heeft gedumpt. Dan kan je haar nooit meer daten. Je kan wel bloemen geven op de Xbox alleen de knop weet ik er niet voor. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Kun je misschien vertellen welke vriendin je bedoelt? Volgens mij bedoel jij je vriendin in Las Venturas omdat velen daar problemen mee hebben. Als dat zo is trek dat je gimpsuit eens aan en save vlakbij haar huis en kijk af en toe of ze thuis is, voor meer informatie gebruik de zoekfunctie eens. Bosje bloemen aan je vriendin geven gaat zo> Als je weet hoe je je stats moet bekijken dan zie je mucle, stamina, respect, etc. Nou druk op die knop als je bij haar staat met je bosje bloemen in je hand. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Kun je misschien vertellen welke vriendin je bedoelt?Volgens mij bedoel jij je vriendin in Las Venturas omdat velen daar problemen mee hebben. Als dat zo is trek dat je gimpsuit eens aan en save vlakbij haar huis en kijk af en toe of ze thuis is, voor meer informatie gebruik de zoekfunctie eens. Bosje bloemen aan je vriendin geven gaat zo> Als je weet hoe je je stats moet bekijken dan zie je mucle, stamina, respect, etc. Nou druk op die knop als je bij haar staat met je bosje bloemen in je hand. als het die vriendin van venturas mag zijn en je hebt haar 1 keer te pakken kan je ze beter killen voor de rest weet ik het niet. Reageren
TackleBerry Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik heb dat ook op pc versie maar je weet toch hoe het gaat?Eten/Dansen,of wat dan ook en dan ze gewoon thuis afzetten zo moet ik het er ook mee doen... Reageren
gta boy Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 met die meid in lv heb ik 0 keer gedate heb haar gewoon vermoord toen ik haar ging op pikken en toen kon ik in haar huis het pasje op hallen Reageren
counter-man Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik heb dat probleem met denise en die van de golf club in San Fierro, dus dat van die uit LV valt al af. En ze wil nog met uit dus ben ik ook niet gedumpt. Ik heb ze ook niet vermoord. Dus kan ik haar alleen afzetten(denk ik.) Of heeft iemand nog een idee? Als dat zo is krijgt hij ie 2 vette En nog bedankt voor het uitleggen van die bloemen. Ook Reageren
counter-man Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik ging daarnet weer uit met Denise, en toen ik terug kwam van die bar wou ze opeens wel weer naar huis. Dus ik denk dat we dit topic wel kunnen laten gaan. In ieder geval bedankt allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.