Jump to content

pro cycling manager

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wou het spel intsaleren als verliep vlekkeloos tot na 10 minuutjes spelen opeens et beeld blijft stil staan :? ik start de computer opnieuw op en speel het weer en hij val opeens opnieuw stil!nu ik heb et spel teruggegeven aan de winkel en kreeg men geld terug nu is men computer helemaal naar de vaantjes! heeft iemand een gelijkaardig probleem moet niet met pro cycling manger zijn oor maar gwn een pcspel

Geplaatst:

Ik weet helemaal niet veel van computer's.

Maar scan je computer eens op virussen.

Of iets dergelijks.

Weetje wat, ik verplaats dit topic naar het computer forum.

Misschien kunnen ze je daar verder helpen. ;)

Geplaatst:

ja maar hoe kan ik nu men computer scanne op viruse terwijl men computer nie meer wil opstarte :N:-( please kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Kan met je 3d-kaart te maken hebben. Dat die het begeven heeft of een andere computercomponent. Tot waar geraak je eigenlijk , zie je nog het bios verschijnen. Zoja probeer dan eens in veilige modus te geraken als je win xp hebt moet je voor de balkjes van win. op de f8 toets drukken en dan kiezen voor veilige modus. Als dat niet werkt zal je toch je pc eens moeten binnendoen.

Geplaatst: (bewerkt)
ja maar hoe kan ik nu men computer scanne op viruse terwijl men computer nie meer wil opstarte  :N  :-(  please kan iemand me helpen?

Misschien wil hij wel opstarten in de Veilige Modus (zoals n1i9e8l6s al zei). Druk vanaf het moment dat je systeem opstart of F8 (Zo moet het tenminste bij de meeste computers). Kies dan "Veilige Modus". Nu kun je (in de meeste gevallen) je computer wel aankrijgen en Windows opstarten. Ga scannen met je virusscanner, en herstart je PC (in normale modus).

Mocht dat niet werken, doe dan dit:

Start je computer weer op in Veilige Modus, en ga terug naar een herstelpunt.

Dat doe je zo:

Start > Programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel.

Kies een datum, en laat je computer zijn werk doen.

Je hebt nu kans dat je computer het weer doet.

Volgens mij is bovenstaande niet gevaarlijk, maar het is op eigen risico!

Succes ermee!

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

allemaal vreselijk bedankt hoor maar spijtig genoeg lukt het niet want ik zie niets men computer is gewoon een zwart scherm!! :ch:

maar ik heb em nu binnegedaan omdak denk wrom dat nie ging ik startte hem eens op en ik hoorde alles opstarten windows msn enz... maar mijn scherm bleef zwart dus wss ligt het aan men scherm!

nogmaals bedank ik iedereen die mij hier geholpen heeft! :klap::tu::dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...