jaap_st1 Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb een mod gemaakt voor de wang-garage in doherty (carshow_sfse.txd) maar er is iets mis gegaan van als ik ernaartoe loop dan zie ik dit plaatje ik heb met txd editor de bestanden ws_wangcar1 en ws_wangcar2 veranderd en ze daarna weer teruggezet in het txd bestand en die daarna in de gta3.img gezet maar nu die ik niks anders dan een dikke waas op het gebouw en de vloeren zijn weg dus ik zie de autos daar gewoon zweven. wie helpt mij?? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb een mod gemaakt voor de wang-garage in doherty (carshow_sfse.txd)maar er is iets mis gegaan van als ik ernaartoe loop dan zie ik dit plaatje ik heb met txd editor de bestanden ws_wangcar1 en ws_wangcar2 veranderd en ze daarna weer teruggezet in het txd bestand en die daarna in de gta3.img gezet maar nu die ik niks anders dan een dikke waas op het gebouw en de vloeren zijn weg dus ik zie de autos daar gewoon zweven. wie helpt mij?? Volgens mij heb je het .txd bestand verwijderd want wat ik daar zie is als ik het goed heb de textures van het LOD van de Wang Cars. Reageren
jerryk Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb dit ook vaak(vandaag nog ) nee ik import m gewoon Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Heb je niet toevallig LOD textures over de Gewone textuur gezet? Reageren
jerryk Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 LOD? :$ hihi is dat van die alpha shit, want dat heb ik nie gedaan nl ik pak bijvoor beeld de muur van de garage van CJ, plak er een mooie muur over heen in import en rebluild en shit, maar ene keer lukt wel andere niet, bijv @ garage in SF en brandweer is wel gelukt maar @ wong en CJ huis niet Reageren
Wauzie Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Een LOD is een gebouw dat je van veraf ziet, als je dichterbij komt verdwijnt het weer...en wordt dan vervangen door een beter uitgewerkte model. Reageren
jaap_st1 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 dat is toch een andere txd of niet? want ik heb alleen de gewone carshow_sfse.txd veranderd. of zijn die lod dingen die txd waar nog een 1 of een 2 achter staat Reageren
jaap_st1 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ik heb het al gefixed ik heb de 2 bestandjes een keer opnieuw in de txd gezet en toen ging het wel goed!! thanx voor de hulp in ieder geval Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Fantastisch, maar gebruik je aub de volgende keer het Edit knopje? :'D Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 dat is toch een andere txd of niet? want ik heb alleen de gewone carshow_sfse.txdveranderd. of zijn die lod dingen die txd waar nog een 1 of een 2 achter staat Ja dit is een andere txd. Deze txd zie je alleen van veraf, als je dichterbij komt dan zie je de txd die jij bewerkt hebt zoals Wauzie al zij Reageren
jerryk Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 wat is dan de txd van CJ's huis? t is nu namelijk: contachou1_lae2.txd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.