Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een mod gemaakt voor de wang-garage in doherty (carshow_sfse.txd)

maar er is iets mis gegaan van als ik ernaartoe loop dan zie ik dit

plaatje

ik heb met txd editor de bestanden ws_wangcar1 en ws_wangcar2 veranderd en ze daarna weer teruggezet in het txd bestand en die daarna in de gta3.img gezet

maar nu die ik niks anders dan een dikke waas op het gebouw en de vloeren zijn weg dus ik zie de autos daar gewoon zweven.

wie helpt mij??

Geplaatst:
ik heb een mod gemaakt voor de wang-garage in doherty (carshow_sfse.txd)

maar er is iets mis gegaan van als ik ernaartoe loop dan zie ik dit

plaatje

ik heb met txd editor de bestanden ws_wangcar1 en ws_wangcar2 veranderd en ze daarna weer teruggezet in het txd bestand en die daarna in de gta3.img gezet

maar nu die ik niks anders dan een dikke waas op het gebouw en de vloeren zijn weg dus ik zie de autos daar gewoon zweven.

wie helpt mij??

Volgens mij heb je het .txd bestand verwijderd want wat ik daar zie is als ik het goed heb de textures van het LOD van de Wang Cars.

Geplaatst:

LOD? :bonk: :$ hihi is dat van die alpha shit, want dat heb ik nie gedaan nl

ik pak bijvoor beeld de muur van de garage van CJ, plak er een mooie muur over heen in import en rebluild en shit, maar ene keer lukt wel andere niet, bijv @ garage in SF en brandweer is wel gelukt maar @ wong en CJ huis niet

Geplaatst:

Een LOD is een gebouw dat je van veraf ziet, als je dichterbij komt verdwijnt het weer...en wordt dan vervangen door een beter uitgewerkte model.

Geplaatst:

dat is toch een andere txd of niet? want ik heb alleen de gewone carshow_sfse.txd

veranderd.

of zijn die lod dingen die txd waar nog een 1 of een 2 achter staat

Geplaatst:

ik heb het al gefixed

ik heb de 2 bestandjes een keer opnieuw in de txd gezet en toen ging het wel goed!!

thanx voor de hulp in ieder geval :):)

Geplaatst:
dat is toch een andere txd of niet? want ik heb alleen de gewone carshow_sfse.txd

veranderd.

of zijn die lod dingen die txd waar nog een 1 of een 2 achter staat

Ja dit is een andere txd.

Deze txd zie je alleen van veraf, als je dichterbij komt dan zie je de txd die jij bewerkt hebt zoals Wauzie al zij ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...