Ironfist Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél traag mn pc deed er 5min over om hem te openen,maar voor de rest mooie site,heel mooie images
Blizard Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 (bovenste screenys zelf gemaakt) ja krijg je als je geen host heb he kon alleen op freewebs zetten <_<
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél traag mn pc deed er 5min over om hem te openen,maar voor de rest mooie site,heel mooie images 5 min.? Dan heb je ook een slome verbinding. Bij mij ging hij aardig normaal, hij was er in een paar seconden.
Blizard Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél traag mn pc deed er 5min over om hem te openen,maar voor de rest mooie site,heel mooie images 5 min.? Dan heb je ook een slome verbinding. Bij mij ging hij aardig normaal, hij was er in een paar seconden.
Ironfist Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél traag mn pc deed er 5min over om hem te openen,maar voor de rest mooie site,heel mooie images 5 min.? Dan heb je ook een slome verbinding. Bij mij ging hij aardig normaal, hij was er in een paar seconden. idd ik heb de sloooooooomste verbinding van heel de benelux denk ik
Recommended Posts