someone Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Weet iemand waarom ik niet in de winkels victim en didier sachs kan komen ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Weet iemand waarom ik niet in de winkels victim en didier sachs kan komen ??? Dit komt omdat je nog niet ver genoeg bent in het spel om in die winkels te mogen zijn. Lijstje van wanneer de winkels open zijn: - Binco, SubUrban en Prolaps zijn open als je in LS bent - Zip is open als je in SF bent - Victim is open als je in LV bent - DS is open als je opnieuw in LS bent Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
someone Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ok bedankt.. zal nog ff moete w88 dan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Oke.Ik snap er eindelijk.Ik wis het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.