S.R.D. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Yo, ik heb gta San Andreas op de Pc maar ik snap een aantal dingen niet Wat heb ik aan Sex appeal en hoe verhoog ik et? Wat heb je aan een hoer? En in de walkthrough staat bij sommige auto's dit: Import Maandag (Monday) ($28.000) Export Lijst 1 ($35.000) betekend dit dat je ze kunt kope en verkopen? zoja Waar? alvast bedankt S.R.D. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Yo,ik heb gta San Andreas op de Pc maar ik snap een aantal dingen niet Wat heb ik aan Sex appeal en hoe verhoog ik et? Wat heb je aan een hoer? En in de walkthrough staat bij sommige auto's dit: Import Maandag (Monday) ($28.000) Export Lijst 1 ($35.000) betekend dit dat je ze kunt kope en verkopen? zoja Waar? alvast bedankt S.R.D. seksappael zou ik ni weten als je ze in de auto heb moet je naar een rustige plek gaan en ******* maar je verliest alleen geld na een bepaalde missie kan je in san fierro auto's importeren en exporten ,kan je veel geld mee verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Yo,ik heb gta San Andreas op de Pc maar ik snap een aantal dingen niet Wat heb ik aan Sex appeal en hoe verhoog ik et? Wat heb je aan een hoer? En in de walkthrough staat bij sommige auto's dit: Import Maandag (Monday) ($28.000) Export Lijst 1 ($35.000) betekend dit dat je ze kunt kope en verkopen? zoja Waar? alvast bedankt S.R.D. seksappael zou ik ni weten als je ze in de auto heb moet je naar een rustige plek gaan en ******* maar je verliest alleen geld na een bepaalde missie kan je in san fierro auto's importeren en exporten ,kan je veel geld mee verdienen Het zorgt ervoor dat je vriendinnen je leuker vinden, volgens mij. Je verhoogt je Sex Appeal door Oysters te verzamelen en Mooie kleren te hebbenn een mooie Pimp AQuto en meer van dat soort dingen.. Als je de Pimping Missions tot level 10 hebt gedaan en je stapt dan in een auto samen met een ho*r dan verdien je geld ipv dat je het verliest. Ja, je kan auto's exporteren. Dit kan na de 3de missie van Wang Cars, dat je weer na de Driving School kan kopen. Het is bij de kraan in Easter Basin. Er zijn 3 lijsten en voor elke auto die je verkoopt krijg je aardig wat geld. Hoe meer krassen hoe minder geld. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.