kaaskoekje Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Hey, ik heb nogal veel vragen over SA, en is het niet handig als ik al mijn vragen hier post? Hier alvast mijn eerste vraag: Om 100% te krijgen moet je ook iets met je fototoestel doen, ik heb al bij de walktrough gekeken, en ik heb ook al de kaart gezien waar, maar ik snap niet echt wat de bedoeling is.. Reageren
Fireman Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Je moet foto's maken van ''mooie'' plekjes in SF waar als je met een fototoestel richt een soort cameraatje hangt Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Het zijn niet altijd mooie plekken hoor. Je moet in SF gewoon met je fototoestel foto's maken van pictogrammetjes met een camera erop. Deze kun je alleen zien door een camera. 's Nachts kun je ze ook nog een beetje vaag zien zonder camera, en dan geven ze een beetje geel licht. Succes ermee! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) In San Fierro zitten 50 icoontjes verstopt. Deze zijn alleen te zien door de in-game camera. Het is de bedoeling deze allemaal te fotograferen. In de walktrough op gtagames vindt je de locaties. [\SPOILER] EDIT: yordi & Fireman waren me voor. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
Fireman Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Het zijn niet altijd mooie plekken hoor. Je moet in SF gewoon met je fototoestel foto's maken van pictogrammetjes met een camera erop. Deze kun je alleen zien door een camera. 's Nachts kun je ze ook nog een beetje vaag zien zonder camera, en dan geven ze een beetje geel licht.Succes ermee! Dat bedoelde ik met die haakjes er om heen dat ze niet echt mooi zijn Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Thnx, zal kijke of het lukt! Nog een vraagje: Wat is een makkelijke manier om je weapon skill omhoog te krijgen? Als je iedereen die je ook maar een beetje irriteerd af gaat knallen kom je er niet zo snel, iemand handige manieren? Ik gebruik GEEN codes Reageren
Little Mister Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Heel de tijd op een auto schieten gaat hij snel omhoog. Dan kan je hem bijvoorbeeld in een garage zetten en als ie kapot is kan je hem makkelijk maken. Reageren
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Gewoon in het wilde weg schieten, je moet niet iemand of een auto raken want mijn skill ging eens omhoog terwijl ik in de lucht schoot. Reageren
Mooner Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 jah dat werkt het zelfde als met alle andere skills (flying, driving enz..) je moet er gewoon gebruik van maken en dan wordt het vanzelf beter. Reageren
flash_8209 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Als je per se iets wilt raken dan moet je op een (auto-) band schieten. Als je op de banden schiet dan gaat ie nooit kapot en gaat je skill omhoog. Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Of je gaat naar de Ammu-Nation shooting range, daar gaat je skill ook behoorlijk snel van omhoog. Let Op, Niet alle ammu-Nations hebben een shooting range! Er is er bijvoorbeeld een in het Market gebied. Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Die shooting range van Ammu-Nation is handig! Ik kan al met een gewone handgun er 2 in m'n handen hebben!! Ik heb nog een vraagje, hoe kan je je spieren makkelijk omlaag krijgen? Nogmaals, GEEN CODES Reageren
Jowx Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Die shooting range van Ammu-Nation is handig! Ik kan al met een gewone handgun er 2 in m'n handen hebben!! Ik heb nog een vraagje, hoe kan je je spieren makkelijk omlaag krijgen? Nogmaals, GEEN CODES niet eten en weinig bewegen. jowx Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ok, zal het proberen. Alweer een vraag *zucht*, dit lijkt het quiz-topic wel! Wat is een Drive-By?? Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ok, zal het proberen. Alweer een vraag *zucht*, dit lijkt het quiz-topic wel! Wat is een Drive-By?? Een driveby is dat je vanuit de auto schiet met een machine pistol: - SMG - Tec-9 - Micro-SMG Bewerkt: 15 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.