Jowx Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Wat is een Drive-By?? in een wagen opzij schieten, dit kan ook met homies, die schieten dan. jowx Reageren
Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Dit kan vanuit elk voertuig m.u.v. vliegtuigen en heli's. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Crifox Reageren
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Kan het wel uit Helikopters Reageren
Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Dit kan vanuit elk voertuig m.u.v. vliegtuigen en heli's. Kan het wel uit Helikopters smile3.gif Uhm, dat is wel een beetje vaag als ik net zeg dat het niet kan. Maar goed: ON TOPIC AGAIN. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Crifox Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Wat doet die wandelstok achter de letters VINEWOOD? En wat kan je met dat ding? Tsja, mensen doodmeppen. Maar verder nog iets? Enne, als je met een vriendin 100% heb, kan je dan nog wat met haar doen?? Extra dates ofzo? Gr. kaaskoekje Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Enne, als je met een vriendin 100% heb, kan je dan nog wat met haar doen?? Extra dates ofzo? Het enigste wat je krijgt zijn kleren. Je kunt géén extra Date's houden. Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Je kan haar altijd nog doodschieten dan heb je die kleren nog. Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dus..ik kan niet meer met haar doen? :o Behalve dan kogels krijgen voor je SMG? (tenminste, da's bij Denise) Naja, ook handig Maar wat kan je met die wandelstok achter de letters VINEWOOD? En met de rijschool. De eerste opdracht snap ik niet, dat je 360 grade moet draaien. Wat zijn de controls daarvoor? (op de pc) Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dus..ik kan niet meer met haar doen? :o Behalve dan kogels krijgen voor je SMG? (tenminste, da's bij Denise) Naja, ook handig Maar wat kan je met die wandelstok achter de letters VINEWOOD? En met de rijschool. De eerste opdracht snap ik niet, dat je 360 grade moet draaien. Wat zijn de controls daarvoor? (op de pc) Met die wandelstok kun je rondlopen en slaan, het is niet veel anders dan een Nightstick en een honkbalknuppel enz. en wat je bij die missie moet doen voor de rijschool: Gewoon de handrem inhouden en 360 Graden draaien (360 Graden = 1 "Cirkel" Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dus..ik kan niet meer met haar doen? :o Behalve dan kogels krijgen voor je SMG? (tenminste, da's bij Denise) Naja, ook handig Maar wat kan je met die wandelstok achter de letters VINEWOOD? En met de rijschool. De eerste opdracht snap ik niet, dat je 360 grade moet draaien. Wat zijn de controls daarvoor? (op de pc) Met die wandelstok kun je rondlopen en slaan, het is niet veel anders dan een Nightstick en een honkbalknuppel enz. en wat je bij die missie moet doen voor de rijschool: Gewoon de handrem inhouden en 360 Graden draaien (360 Graden = 1 "Cirkel" Het is geen wandelstok maar een golfstick, het heeft verder dezelfde eigenschappen als een honkbalknuppel Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Grrrr, ik wil nu bij Katie 100% halen. Maar nu wilt ze een drive-by. In de walktrough staat dat ze vrij zacht wil rijden, behalve bij haar huis. Maar het lukt maar niet! Help pleasee.... Reageren
spikeT Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 gewoon rustige voorbij een paar vijhandelijke gang members rijden, en ze begint normaal wel te schieten... Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ow, srry, ik zij het verkeerd. Ik bedoel dat ze gewoon een stukje wou rijden...Maar ze vind het helemaal niet leuk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.