Jump to content

Wat vind je van....... deze Console's.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

- Super Nintendo: Euhm ken ik niet..

- Sega Megadrive: Nog nooit van gehoord :clown:

- Atari 2600: Geen flauw idee wat het is..

- Nintendo 64: Aha heb ik gehad leuk ding toen de tijd :)

- Nintendo GameQube: Heb ik ook gehad er zijn zeer leuke games voor :Y

- Nintendo NES: Nee ken ik niet.

- Game Boy: Ja ken ik, niet gehad maar weleens op gespeelt vroeger.

- Game Boy Color: Ja heb ik gehad

- Game Boy Advance: Heb ik nog steets blijft leuk :clown:

- Nintendo DS: Jaa dat is mijn favo handheld :)

- Virtual Boy: en dat is? :puh:

- Dreamcast: Ooit iets van gehoord maar kan me geen beeld voorhalen, dus neej ken ik niet..

- Atari Lynx: nee ken ik niet.

- Sega Master System: nee ook niet.

- Playstation 1: Jup jaren lang heel veel plezier van gehad ;)

- Playstation 2: Ja heb ik speel er regelmatig op echt een lekkere console :)

- X-Box: Mijn vriend heeft er een opzich leuke console.

- Sony PSP: Korte tijd gehad valt bij mij niet in de smaak geef mij maar gewoon mijn DS :*D

- Nokia Ngage: Is dat een mobiel :?:clown:

- Playstation 3: Lijkt me een zeer mooi aperaat maar denk niet dat ik hem ga kopen..

- X-Box360: Dat lijkt mij nou echt een hele vette console wie weet koop ik hem in de toekomst ;)

- Nintendo Wii: tjah lijkt me leuk maar toch niet echt iets voor mij..

Bewerkt: door gammie
  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• VforV

3

• AmsterdamBoy

2

• Proximitus

2

• .Levi.

1

Super Nintendo:is dat niet da ding waar je pong op speelt

- Sega Megadrive: ken ik niet

- Atari 2600: ken ik ook niet

- Nintendo 64: heb ik zelf. vroeger vond ik dit een goede console

- Nintendo GameQube: persoonlijk vind ik dit rommel

- Nintendo NES: ken ik niet

- Game Boy: vroeger was dit leuk

- Game Boy Color: nooit geld aan gegeven

- Game Boy Advance: same here

- Nintendo DS: leuk maar snel beu

- Virtual Boy: ?

- Dreamcast: ooit van gehoort maar geen favorite

- Atari Lynx: ken ik niet

- Sega Master System: ken ik niet

- Playstation 1: begin van de betere reeks

- Playstation 2: goede console maar alleen een lange wacht tijd

- X-Box: lijkt me goed

- Sony PSP: ben ik nog van plan om deze hand-held te kopen

- Nokia Ngage: Game Boy Color waar je mee kan bellen

- Playstation 3: lijkt me een goede console

- X-Box360: /// geen mening

- Nintendo Wii klinkt een beetje als een china ding

Bewerkt: door EXIT

Nintendo

- Nintendo Entertainment System: Had ik vroeger gekregen van kennissen. Ik heb aan mijn spelcomputer heel veel plezier gehad, vooral met Super Mario Bros. 2. Ik had verder Ninja Gaiden en één of ander spel met Mission Impossible in de titel.

- Super Nintendo: Deze machine heb ik in bezit gehad. Ik vond vooral de Mario-spellen leuk, de rest wat minder.

- Nintendo Game Boy: Nooit gehad, wel op gespeeld. Maar uit mijn ervaringen kan ik niet echt een conclusie vormen.

- Nitnendo Virtual Boy: Alleen van gehoord, nog nooit gespeeld.

- Nintendo 64: Strak apparaat. Ik heb 'm gehad, mijn favoriete games waren Super Mario 64, The Legend of Zelda: Ocarina of Time en The Legend of Zelda: Majora's Mask. Echte klassiekers.

- Nintendo Game Boy Color: Zowat iedereen op school had dit apparaat je, behalve ik. Ik had nog nooit iets van Pokémon begrepen, en voor de rest biedde de draagbare console mij weinig games die echt wat voor mij waren.

- Nintendo Game Boy Advance: In bezit. Ik heb 'm speciaal voor Grand Theft Auto: Advance voor een tweedehandsprijsje op de kop getikt. Momenteel speel ik er amper op.

- Nintendo GameCube: Deze heb ik op dit moment onder mijn televisie staan. Er zijn een aantal goede spellen op uitgebracht, maar mistte toch wat toptitels die ik vind dat de PlayStation 2 en Xbox wel hebben. Mijn favoriete spellen zijn: Mario Kart: Double Dash!!, The Legend of Zelda: The Windwaker en Metal Gear Solid: The Twin Snakes.

- Nintendo Dual Screen: Heel erg vet apparaat. Ik heb de Lite-versie en bezit een groot assortiment toptitels.

Sony

- Sony Playstation: Goede spelcomputer, ik had 'm eens voor m'n verjaardag gekregen. Ik heb de console nu inmiddels weer verkocht omdat de PlayStation 2 backwards-compatibe was.

- Sony Playstation 2: Met series als Grand Theft Auto en Metal Gear Solid vind ik dit de beste spelcomputer die tot op het heden uit is gebracht.

- Sony PlayStation Portable: Goede concurrent van Nintendo's apparaat. Er komen steeds meer toppers op uit, denk bijvoorbeeld aan het aankomende Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Mcrosoft

- Microsoft Xbox: Niet gehad, wel veel op gespeeld. Matti van me, dezefde als van die Dreamcast, heeft 'm. Ik speelde er vooral de beide Halo's op, en dan meestal deel twee online.

- Microsoft Xbox 360: Microsoft heeft de kleinste naamsbekendheid en ik vrees dat ze in Azië nooit zullen aanslaan. Toch kent de Xbox 360 een aantal goede en grote franchises en een puike online-service, waardoor ik denk dat de Xbox 360 het gaat redden. Maar of het bedrijf marktleider gaat worden, dat weet ik nog niet.

Sega

- Sega Master System: Ik heb hier nog nooit op gespeeld.

- Sega Megadrive: Nooit gehad, nooit op gespeeld.

- Sega Dreamcast: Een vriend van me heeft 'm en en ik heb er bij hem veel op gespeeld. Ik vind het jammer dat de console zo'n vroege dood is gestorven.

Atari

- Atari Lynx: Ik heb geen spelcomputer van Atari in mijn handen gehad. Deze ken ik dus alleen van naam.

- Atari 2600: Nooit gehad, nooit op gespeeld.

Nokia

- Nokia NGage: Ik heb er wel eens op gespeeld, maar het lijkt me niet echt een goede spelsysteem.

Next-generation

- Playstation 3: Sony heeft de prijs van haar console wel heel bont gemaakt. Alleen de (rijke) volwassenen kunnen de console veroorloven, dus laat staan de tieners of casual. Maar deze prijs staat gelukkig alleen tijdens de launch vast, als we mogen hopen. De PlayStation 2 kostte immers eerst ook al tegen de 1200 gulden, een prijs die te vergelijken is met de derde PlayStation. De toekomst van Blu-Ray kan ik nog moeilijk voorspellen.

- Nintendo Wii: Nintendo kiest voor de moeilijkste doelgroep; non-gamers en beetje-gamers. Ik zie ze in deze twee genoemde doelgroepen falen. Nintendo's ideeën zijn toegegeven erg mooi, en ik zou ze heel graag willen geloven, maar dat verandert het feit niet dat zowat iedereen die ik ken, de console gewoon niet wil aanraken.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

- Super Nintendo: Mijn neef had er 1, hebben we heel wat uren mee doorgebracht. ikzelf vond het prachtig, want wij hadden nog een ouderwetse nes. deze was veeel beter

- Sega Megadrive: wel van gehoord, nooit echt gezien of mee gespeeld

- Atari 2600: zelfde als hierboven

- Nintendo 64: een paar vrienden van mij hadden/hebben er een. ook heel wat uren mee doorgebracht. ik wilde er zelf ook 1, maar dat mocht toen niet van m'n ouders. voor je het weet was het ding weer verouderd en kon je er geen spellen meer voor kopen :bonk:

- Nintendo Gamecube: deze heb ik zelf. de vriend van m'n zus had hem, en toen hij op vakantie ging had hij em hier neergezet zodat wij er op konden spelen. heb snel daarna zelf zo'n ding gekocht.

- Nintendo NES: eerste console die we ooit hadden. veel plezier beleeft met alle mario games, eenden neergehaalt met duck hunt (en dan proberen die hond dood te schieten als die je uitlachtte als je een eend mistte :puh: )

- Game Boy: daar hadden we er zoveel van.. dingen gingen soms kapot. maar wel eel plezier mee beleefd.

- Game Boy Color: zelf eentje gekocht. veel plezier van gehad.

- Game Boy Advance: erg mooi. ik wilde er zelf een kopen mja, mocht weer niet van m'n ouders he :puh:

- Nintendo DS: zelf gekocht, heel erg blij mee :)

- Virtual Boy: is dat niet zo'n gba emulator voor op de pc?

- Dreamcast: wel van gehoord, nooit gezien of op gespeeld

- Atari Lynx: zelfde als hierboven

- Sega Master System: zelfde als hierboven

- Playstation 1: een vriend van mij had er een, veel vechtspelletje op gedaan, zoals tekken enzo.

- Playstation 2: zelfde als ps 1

- X-Box: jaja, weer een vriend die er een had, ook veel plezier aan beleeft, vooral met de shooter XIII

- Sony PSP: nooit gespeelt. persoonlijk vind ik het een beetje een rip-off van de gameboy advance, maar dat is mijn mening

- Nokia Ngage: nooit echt gekend

- Playstation 3: tsja. zelfde als de ps1 en 2 lijkt me een erg mooie console, maar het is niet mijn smaak van games

- X-Box360: zelfde als ps3

- Nintendo Wii: deze console ga ik dus echt kopen, games als zelda en mario, eb ik altijd leuk gevonden, gaan ook nooit vervelen denk ik :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Mijn lijstje:

- Super Nintendo: Oud :{

- Sega Megadrive: ^^

- Atari 2600: ^^

- Nintendo 64: ^^

- Nintendo GameCube: Rotcontroller en kinderachtige games

- Nintendo NES: Oud :{

- Game Boy: Oud :{

- Game Boy Color: Te groot

- Game Boy Advance: Cool, heb een GBA SP, verder niet zoveel goede games :-(

- Nintendo DS: Duur, onhandig, kinderachtig

- Virtual Boy: Ken ik niet

- Dreamcast: Een flop

- Atari Lynx: Ken ik niet

- Sega Master System: Ken ik niet

- Playstation 1: Klote apparaat met klote controller, grootste flop ooit :{

- Playstation 2: Hetzelfde als PS1

- X-Box: Cooool! Heb er een fijne controller, mooie graphics en goed games. ;)

- Sony PSP: Cool

- Nokia Ngage: Duur

- Playstation 3: Duur

- X-Box360: Cool

- Nintendo Wii: Kinderachtig

• 3 weken later...
Geplaatst:

- Super Nintendo: Speel ik nog regelmatig bij een vriend, geweldig apparaat :Y

- Sega Megadrive: Geen ervaring

- Atari 2600: Geen ervaring

- Nintendo 64: Heb ik wel eens op gespeeld bij een vriend toen ik heel klein was. Ik weet nog wel dat ik het fantastisch vond.

- Nintendo GameQube: Heb ik nooit op gespeeld

- Nintendo NES: Geen ervaring

- Game Boy: Geen ervaring

- Game Boy Color: Geen ervaring

- Game Boy Advance: Geen ervaring

- Nintendo DS: Geen ervaring, maar wat ik erover heb gehoord is ie heel goed, ik zou hem misschien nog wel eens kopen.

- Virtual Boy: Geen ervaring

- Dreamcast: Geen ervaring

- Atari Lynx: Geen ervaring

- Sega Master System: Geen ervaring

- Playstation 1: Ik heb er wel eens op gespeeld. Best aardig.

- Playstation 2: Mijn eerste console, ik speel er nog steeds heel vaak op. Geweldig dus, jammer dat de onlineservice zo slecht is.

- X-Box: Ik heb er ooit op gespeeld. Het is zeker een goede console met een prima onlineservice

- Sony PSP: Ik heb er nooit op gespeeld, maar ik loop er niet echt warm van. Veel te veel onnodige mulitmedia-functies.

- Nokia Ngage: Grote flop

- Playstation 3: De PS3 kàn goed worden, maar ik heb er nogal mijn twijfels over :{

- XBox360: Komt als GTA4 uit is lekker naast m'n Wii staan :D

-Nintendo Wii: Die ga ik in december zeker halen _O_

- Nintendo GameCube: Rotcontroller en kinderachtige games

- Nintendo DS: Duur, onhandig, kinderachtig

- Nintendo Wii: Kinderachtig

:7

• 2 weken later...
Geplaatst:

- Super Nintendo: nooit op gespeeld

- Sega Megadrive: nooit van gehoord :bonk:

- Atari 2600: nooit op gespeeld

- Nintendo 64: super console voor zijn tijd

- Nintendo GameQube: goede console

- Nintendo NES: nooit op gespeeld

- Game Boy: nooit op gespeeld

- Game Boy Color: een klassieker

- Game Boy Advance: leuk, maar wel voor even

- Nintendo DS: echt een goede console, vooral dat touch-screen maakt het leuk

- Virtual Boy: nooit op gespeeld

- Dreamcast: nooit op gespeeld

- Atari Lynx: nooit op gespeeld

- Sega Master System: nooit opgespeeld

- Playstation 1: alleen gespeeld toen de ps2 allang uit was en vond hem dus ook matig

- Playstation 2: goede console, ik denk beter dan de gamecube

- X-Box: nooit opgespeeld

- Sony PSP: heb liever de ds met twee schermen

- Nokia Ngage: nooit op gespeeld, maar voor mij is dit flauwekul

- Playstation 3: die lijkt me echt gaaf!

- X-Box360: goede console, mooi, maar niet genoeg games die ik speel

- Nintendo Wii: goede console, maar ik hoef hem niet. Een beetje in de kamer staan tennissen met een afstandbediening in me hand :$

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben een man die goede cijfers haalt, en vaak goeie cijfers geeft. Ik zet hier mijn commentaar en cijfer neer, dus lees maar verder....

Super Nintendo: In die tijd was het wel lachen om te spelen(3,4)

- Sega Megadrive: Nooit op gespeeld, was ook niet mijn ding(3)

- Atari 2600:Nooit op gespeeld, niet echt mijn dingetje(3)

- Nintendo 64: Leuke console, een aanwinst voor Nintendo, best goeie graphics voor die tijd(7)

- Nintendo GameCube: Ik weet nog toen ik er slecht over dacht, totdat ik de controller in mijn hand kreeg, mooie avond was dat, en in 5 minuen was ik eraan gewend.(8,5)

- Nintendo NES: Niet op gespeeld, niet mijn ding(3)

- Game Boy: Heb ik nog steeds, niet echt leuk meer, maar die tijd wel lachen(3)

- Game Boy Color: Hetzelfde als de normale, met kleur, in die tijd wel leuk(3,1)

- Game Boy Advance: De leukste games komen er niet op, in de tijd dat hij uit kwam was het nog leuk, nu niet meer.(4)

- Nintendo DS: Niet slecht denk ik, maar jammer met de Touchscreen, ik vind hem beter dan de Advance, maar nooit mee gespeeld, maar mijn vermoedens zijn goed(7)

- Virtual Boy: Ken ik niet!(3)

- Dreamcast: Hier droom ik niet van, niet mijn ding, vroeger ook niet.(3)

- Atari Lynx: Niet mijn ding, ken ik niet(3)

- Sega Master System: In die tijd voor de meester, nu nog voor de mensen zonder een nieuwe console, en ik ook niet.(3)

- Playstation 1: Hier heb ik een keer mee gespeeld, was opzich wel leuk, maar de graphics en games zijn te oud om nu nog mee rond te lopen.(6,3)

- Playstation 2: Heb ik nog steeds, mooie graphics, de meeste games zijn wel cool en ik heb dag in dag uit lol mee gehad, erwacht maar een hoge score.(8,5)

- X-Box: Nooit mee gespeeld, maar bij verhalen is het geen slecht ding, alleen jammer van de begincontroller, die is een beetje groot, maar koop je hem los, heb je een prachtding.(8,5)

- Sony PSP: Deze koop ik in januari, prachtding, dezelfde mening als PS2(8,5)

- Nokia Ngage: Ken ik wel, nooit op gespeeld, cijfer is moeilijk te geven.(7)

- Playstation 3:Mooie graphics, games en veel meer, de console waar ik op wacht.(9,0)

- X-Box360: Hetzelfde, heel erg mooi, en zelfs nog eerder uitgebracht, maar ik ben de controller niet gewend, dus deze koop ik niet.(9,0)

- Nintendo Wii: Ook heel erg cool, net als zijn concurrenten, maar ik ben de controller niet gewned, dus dat wordt niks met mij.(9,0)

Ik heb de meeste cijfers op mijn gevoel gegeven. Xbox360, PS3 en Wii heb ik niet mee gespeeld, dus ik verwacht wel dat ze ongeveer net zo goed worden, net zoals als de Xbox, Gamecube en PS2. Je moet er een keer mee gespeeld hebben, en je kijkt niet meer van wie die console is......

Geplaatst:

- Super Nintendo: Geweldig! Vooral de Supermario's, ik speel het nog steeds af en toe :puh:

- Sega Megadrive: Leuk, alleen de Controller is snel kapot gegaan, Sonic is nog steed the BomB!

- Atari 2600: Nooit op gespeeld

- Nintendo 64: Ook leuk, de Super Mario 64 ! Weer zo'n geweldige game van Nintende ;) heerlijke controller vond ik toen btw..

- Nintendo GameQube: Controller vond ik bar en bar slecht, verder wel weer geinige games maar beetje te kinderachtig..

- Nintendo NES: Coow l!! Vooral DuckHunt

- Game Boy: Voor die tijd geweldig, Super Mario!

- Game Boy Color: Was beter dan GB maar verder net echt (grafische) verbetering..

- Game Boy Advance: Was beter dan GBC maar verder net echt (grafische) verbetering..

- Nintendo DS: Weer een leuke handheld, met NIN64 games / kwaliteid

- Virtual Boy: Nooit op gespeeld

- Dreamcast: Nooit op gespeeld

- Atari Lynx: Nooit op gespeeld

- Sega Master System: Nooit op gespeeld

- Playstation 1: Ach, dat herinner ik me nog wel. Maar ben er nu niet echt meer onder de indruk van..

- Playstation 2: Great! Maar is nu toch wel sterk verouderd..

- X-Box: Nog steeds een goede console zelfs met de komst van X360..

- Sony PSP: Je kan voor deze niet echt spreken van een Handheld, het is meer een console want je moet echt gaan zitten voor de games, maar zeker goed!

- Nokia Ngage: Klote..

- Playstation 3: Controller is DRAMATISCH.. verder leuk ding

- X-Box360: Heerlijk!

- Nintendo Wii: Umz.. daar komen echt nog spellen op: Afvallen met de WII

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...