gtafen Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Hallo ik wil zoo graag een auto opzetten maar met vc met buber plakker kleur boxsen http://www.gta-mods.de/screens/vicecity/ca...merH2Tuning.jpg ik wil ook zo'n auto na maken wil iemant zeggen hoe welk progamma ??? Reageren
Synchro Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dit is moeielijk te zeggen. Eerst moet je dit al een beetje snappen. Master Tutorials list Kijk Bij "overige" en "Documentatie". Dit moet je heel goed kunnen voor dat te kennen. Ik geef je al veel Succes mee. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Er zijn geen nederlandse auto/maak tutorials, uiteraard omdat het gewoon te pittig is. Elders op het internet zijn wel tutorials (engels) die over het maken van auto's gaan, helaas mag ik je niet meer links geven dan gtaforums.com Reken maar dat die jongen die die auto gemaakt heeft er zeker wel 2 maanden mee bezig is geweest, + leren etc. Grs Bradley H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.