Robindejx Geplaatst: 9 december 2018 Rapport Geplaatst: 9 december 2018 Ik zit nu in gta 5 story mode bij missie 33 van de 69 en er staan geen missies meer op de map ik heb al met micheal afgesproken en er gebeurde niks en ik heb iedereen uit me telefoon lijst al gebeld maar toen gebeurde er ook niks er staan ook gwn niks op de map kan iemand me helpen? Reageren
PrioX Geplaatst: 9 december 2018 Rapport Geplaatst: 9 december 2018 Welkom op het forum! Wat is de laatste missie die je gespeeld hebt? Ik geloof dat wanneer je in je telefoon bij checklist kijkt je kunt zien wat er nog open staat. Misschien kun je daar zien wat je precies moet doen (buiten de zij-missies). Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 december 2018 Rapport Geplaatst: 13 december 2018 Misschien wisselen van karakter? Ik kan me de storyline van Gta V niet meer goed herinneren, maar je kan gebeld worden door iemand, maar zit je in het verkeerde karakter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.