PrioX Geplaatst: 15 december 2018 Rapport Geplaatst: 15 december 2018 30 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei: Wanneer komt die woestijn eigenlijk vrij? Zit nu op chapter 3 met 6 themas gedaan. (6/6 , 18/18 , 6/17) . En 42.2% Geen grote spoiler, maar als iemand het antwoord niet wil weten: Spoiler New Austin is pas in de Epiloog beschikbaar. Je moet dus eerst alle 6 de hoofdstukken spelen. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 15 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2018 2 uur geleden, PrioX zei: Geen grote spoiler, maar als iemand het antwoord niet wil weten: Inhoud verbergen New Austin is pas in de Epiloog beschikbaar. Je moet dus eerst alle 6 de hoofdstukken spelen. pff en in Online kan je ook al niet want daar ben je ook VERPLICHT verhaallijn te volgen. Reageren
PrioX Geplaatst: 15 december 2018 Rapport Geplaatst: 15 december 2018 18 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei: pff en in Online kan je ook al niet want daar ben je ook VERPLICHT verhaallijn te volgen. Niet helemaal waar. Je moet iets van drie of vier missies doen en dan heb je het tutorial level voltooid. Het is ongeveer een uurtje werk om deze te voltooien. Hierna kun je gaan en staan waar je wilt en ben je niks verplicht. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 15 december 2018 Rapport Geplaatst: 15 december 2018 Hoop op een mexico dlc. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 15 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2018 17 minuten geleden, PrioX zei: Niet helemaal waar. Je moet iets van drie of vier missies doen en dan heb je het tutorial level voltooid. Het is ongeveer een uurtje werk om deze te voltooien. Hierna kun je gaan en staan waar je wilt en ben je niks verplicht. Je bent VERPLICHT om met 4 totaal vreemde mensen te werken !!!! Ik haat dat zoiets met iemand iets doen doe je van haar noch pluim kent ! Bij GTA kon je nog solo een opdracht doen. Dit is net zelfde als dat facebook gedoe, je voegt toch ook geen mensen toe die je niet kent ?? (Allez ik toch niet) Reageren
PrioX Geplaatst: 15 december 2018 Rapport Geplaatst: 15 december 2018 8 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei: Je bent VERPLICHT om met 4 totaal vreemde mensen te werken !!!! Ik haat dat zoiets met iemand iets doen doe je van haar noch pluim kent ! Bij GTA kon je nog solo een opdracht doen. Dit is net zelfde als dat facebook gedoe, je voegt toch ook geen mensen toe die je niet kent ?? (Allez ik toch niet) Ja maar dat is eigenlijk maar eenmalig. Je moet dit drie of vier keer doen en dan ben je verlost van de verplichte missies. Ik snap niet helemaal wat het probleem is. Je kunt toch gewoon eventjes met iemand een missie spelen? Je vraag diegene toch niet mee uiteten? Je hebt er uiteindelijk alleen maar voordeel mee. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 15 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2018 2 minuten geleden, PrioX zei: Ja maar dat is eigenlijk maar eenmalig. Je moet dit drie of vier keer doen en dan ben je verlost van de verplichte missies. Ik snap niet helemaal wat het probleem is. Je kunt toch gewoon eventjes met iemand een missie spelen? Je vraag diegene toch niet mee uiteten? Je hebt er uiteindelijk alleen maar voordeel mee. het is maar EENMALIG. Je moet dit DRIE OF VIER KEER DOEN Reageren
PrioX Geplaatst: 15 december 2018 Rapport Geplaatst: 15 december 2018 13 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei: het is maar EENMALIG. Je moet dit DRIE OF VIER KEER DOEN Ik bedoel natuurlijk dat je deze missies maar eenmalig verplicht moet doen. Daarna kun je gewoon vrij rondlopen. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 16 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2018 Heb het al gehad van Online gezever zoals verwacht dus !!! Na de VERPLICHTE missie met 4 totaal wildvreemde gasten (zie hierboven) was het dus zoals ik vreesde als n GTA Online ! Waarom schieten ze naar hun eigen kompanen ??? Elkaar eventjes lekker dood maken is lol ? voor mij zijn dat ZIEKE geesten en als de jeugd zo is hou ik mijn hart vast voor als ze die ZIEKE geest gaan omzetten in het echte leven !!!! Dan is er ook nog het kei irritante geluid van een of andere zot zijn headphone waar in geschreeuwd wordt in een vreemde taal anders dan Engels, Frans, Nederlands. En neen was ook niet Arabisch Kortom : Online de boom in voor mij !!! AMEN Reageren
ger56 Geplaatst: 16 december 2018 Rapport Geplaatst: 16 december 2018 Weet iemand wanneer en hoe je in online het pistool en tomahawk krijgt wat je in GTA vrijspeeltje Reageren
Platypus Geplaatst: 16 december 2018 Rapport Geplaatst: 16 december 2018 De tomahawk zul je zelf moeten zoeken in de game. De double action revolver kun je vrijspelen door het verhaal te spelen, dacht ik. Reageren
PrioX Geplaatst: 16 december 2018 Rapport Geplaatst: 16 december 2018 Ik geloof trouwens dat deze wapens niet in Red Dead Online beschikbaar zijn. Je kunt ze alleen in de Story Mode vinden. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 16 december 2018 Rapport Geplaatst: 16 december 2018 2 minuten geleden, PrioX zei: Ik geloof trouwens dat deze wapens niet in Red Dead Online beschikbaar zijn. Je kunt ze alleen in de Story Mode vinden. Jup. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.