Jump to content
PrioX

Verdien de Up-n-Atomizer en Festive Sweaters op GTA Online!

large.upnatomizer.jpg.9bc37eeaa5d2d25968

Vorig week hebben wij bericht over drie wapens die onderweg zijn naar GTA Online: de Up-n-Atomizer, de Widowmaker en de Unholy Hellbringer. De eerste, de Up-n-Atomizer, kun je nu tijdelijk verdienen op GTA Online.

Spelers die in de Free Mode deelnemen aan een speciale Business Battle, welke op een willekeurig moment start wanneer er minstens drie spelers in de sessie zitten, krijgen als beloning de Up-n-Atomizer en vijf festive sweaters. Het wapen is een soort zwaartekracht pistool waarmee spelers op de grond kunnen worden geschoten en auto's zullen gaan rollen. Het wapen is alleen te verkrijgen als je de Business Battle wint en is niet te koop in Ammu-Nation. Of deze daar later komt is niet bekend. 

De Up-n-Atomizer vrijspelen is mogelijk tot 31 december.

Bron: Rockstar Newswire

Video: GTA Series Videos

Recommended Posts

Ik ben ook totaal geen fan van dit soort wapens. Maar eigenlijk wil ik het wapen ook wel hebben. :puh: Ik ga er alleen niet voor spelen, ik hoop dat 'ie later in Ammu-Nation verschijnt (voor 3 miljoen).

Ik heb het kunnen uittesten in storymode en het is best een geinige wapen. Alleen hel geluid is zo achterlijk en het design is ook shit.

En wat de event mode betreft, verspil je tijd en moeite niet daar aan, je krijgt 99% truien, of 100% want R* heeft zo te merken en ook van horen zeggen van vrienden dat je grote kans had om een raygun te unlocken afgelopen vrijdag en sinds gisteren krijg je allemaal truien. R* probeert lollig te doen en krijg je alleen maar truien.

48 minuten geleden, TryX zei:

lol, kan je er alsnog aankomen momenteel? Kopen bijvoorbeeld?

Ja, de Up-n-Atomizer is sinds vorige week te koop bij Ammu-Nation voor $399,000.