TOMMY123 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 jow ik kan de missie wu zie mu niet halen kan iemand mij helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Welkom op het forum, TOMMY123! :'D Op de rechte stukken moet je hard gaan rijden, en in de bochten moet je er op letten dat je een beetje afremd. Zo blijf je je tegenstanders gemakkelijk voor. Succes ermee! Bewerkt: 4 augustus 2005 door yordi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMY123 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 ok dan dank je ik ga het meteen proberen :'D :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMY123 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 welke auto heb je nodig??? :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Een snelle auto. :'D Rijd eens met een auto op de weg, dan weet je of hij snel is of niet. P.s. Je mag niet dubbelposten. Dat betekend dat je 2 berichten achter elkaar plaatst in hetzelfde topic. Gebruik voortaan de 'edit'-knop. Veel plezier nog op het forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 welke auto heb je nodig??? :'D Ik weet het, yordi heeft al een auto genoemd maar ik wou even zeggen: Je kan het ebste een Rancher nemen. Deze auto is aardig snel en kan goed op de zandweggetjes rijden. Ook is deze auto wel aardig snel. Het nadeel van een snelle (sport)auto is somks dat hij heel erg slipt als je door de bocht gaat op een zandweggetje. Daarom vind ik de Rancher de beste auto . De missie: Wu Zi Mu is ook in de Walktrough te vinden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMY123 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 ik heb de missie wu zie mu nog niet gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMY123 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 bedankt ga het meteen proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMY123 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) dankjewel heb gehaald [Edit door: .Levi. gebruik de edit knop] Bewerkt: 4 augustus 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.