Thundercover Geplaatst: 22 december 2018 Rapport Geplaatst: 22 december 2018 Night of the Forums - Uitreiking GTAForum Awards - Huh? Forum Awards? Heb ik de nominatie- en stemronde gemist? Nee, naar aanleiding van deze peiling over de opzet van de awards zijn we als crew aan de slag gegaan met het selecteren van leden die er dit jaar om een bepaalde reden bovenuit staken. Voor deze leden zijn er unieke awards gemaakt en die gaan we op zaterdag 29 december uitreiken in de chat. De uitreiking vindt plaats onder het genot van de beste GTA-muziek, samengesteld door niemand minder dan @Bassieboy35, die gedurende de avond weer in zijn rol als DJ Bas treedt. Heb je verzoekjes, stuur hem vooral een berichtje of laat hieronder een reactie achter. Wees er zaterdag vanaf 20.00 uur bij in de chat voor de leukste chatavond van het jaar! Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 december 2018 Rapport Geplaatst: 23 december 2018 18 uur geleden, Thundercover zei: of laat hieronder een reactie achter. Ik blijf dit zo'n lekker nummer vinden. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2018 Rapport Geplaatst: 23 december 2018 1 uur geleden, Nyltje zei: Ik blijf dit zo'n lekker nummer vinden. Dat is inderdaad een heerlijk nummer waaraan ik veel herinneringen heb. Hopelijk komt 'ie volgende week voorbij. Phil Collins mag trouwens ook niet ontbreken, Easy Lover en natuurlijk ook In The Air Tonight. Heb zin in zaterdag! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2018 Rapport Geplaatst: 23 december 2018 Ik zal er normaal gezien bij zijn. En ook ik zal naar Crockett's Theme zitten luisteren! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 december 2018 Rapport Geplaatst: 24 december 2018 Komt goed mensen! Ik heb er zin in. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 december 2018 Rapport Geplaatst: 24 december 2018 Voor het eerst in jaren dat ik niet in de organisatie zit, iets wat ik altijd erg leuk vond om te doen. Misschien kom ik nog even kijken en luisteren. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 december 2018 Rapport Geplaatst: 27 december 2018 Zal er over nadenken... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 december 2018 Rapport Geplaatst: 29 december 2018 Ik zal proberen even te komen, maar ben wel aan het werk vanavond. Ik probeer het te onthouden. Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 december 2018 Rapport Geplaatst: 29 december 2018 Ik neem in ieder geval van deze gelegenheid gebruik om eventjes lekker ouwerwets GTA-muziek te luisteren. Ik heb geen idee of ik er vanavond ben; laten we het hopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.