Jojr1974 Geplaatst: 23 december 2018 Rapport Geplaatst: 23 december 2018 Ik had onlangs een vliegende auto en motor gekocht , eerst was mijn vliegende auto weg en nu ook mijn vliegende motor ik kan ze niet meer vinden heeft het misschien iets te maken met de nachtclub die ik onlangs heb gekocht of ben ik misschien gehackt.weet iemand daar een antwoord op ? Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2018 Rapport Geplaatst: 23 december 2018 Staan ze misschien in je Mobile Operation Center of Avenger? Ik geloof dat de Deluxo en Oppressor vaak in deze voertuigen worden opgeslagen. Reageren
Jojr1974 Geplaatst: 23 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2018 Nee daar staan ze niet ,het rare is ik had de nachtclub gekocht daarna de deluxe erin geparkeerd een dag later GTA aangezet en de deluxe was weg ,zou het iets met de nachtclub te maken hebben of ben ik gehacht Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2018 Rapport Geplaatst: 23 december 2018 Als je ze niet kunt vinden is het verstandig om een ticket aan te maken op de Rockstar Support. Wellicht dat zij je voertuigen of geld kunnen teruggeven. Een ticket aanmaken kan hier. Je moet even je platform kiezen en dan vermelden wat je kwijt bent met eventueel bewijs. Typ je ticket gewoon in het Nederlands, je zal dan sneller geholpen worden. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 december 2018 Rapport Geplaatst: 23 december 2018 Bel je mechanic en kijk of je hem er ergens bij ziet staan. Anders helaas een ticket aanmaken... Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 29 januari 2019 Rapport Geplaatst: 29 januari 2019 check ook Mors mutual effe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.