CJ. Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 de missi dat je terug gaat naar los santos en daar het huis van mad dog terug moet jatten het lukt me niet ik krijg maar steeds de melding dat die is gevlugt heeeeeelluuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) de missi dat je terug gaat naar los santos en daar het huis van mad dog terug moet jatten het lukt me niet ik krijg maar steeds de melding dat die is gevlugt heeeeeelluuup Had je al in de Walktrough gekeken? Hier staat een topic over de missie: A Home in the Hills. En hier staan de zoekresultaten op: A Home in the Hills. Ik hoop dat dit je wel zal helpen . Bewerkt: 4 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 En als je het echt niet lukt, kun je ook een save-game laten halen door iemand anders. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ic=11078&st=930 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.