Jump to content

Save game doet het niet!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie kan me helpen ik wou m'n savegame openen (waar ik heel ver was) hij had opeens een andere naam(het is de 5e save game):http://img140.imageshack.us/img140/402/errrorsa2vx.png

En als ik hem aanklik dan komt er dit:http://img140.imageshack.us/img140/3687/errrorsa21vz.png

Dan druk ik maar op oke en dan kom ik gewoon bij het hoofdscherm!!!

Wie kan mij aub helpen!! :?:?:?

Alvast Bedankt _O_

Radio Esapantoso

Bewerkt: door Exabyte
Geplaatst:

Save-game incorrect. Heb je het gedownload ofzo die save-game? Of iets anders mee gedaan? Of heb je misschien nog een back-up gedaan? Anders zit er denk ik niet veel meer op dan het opnieuw te doen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem... heb alleen nog maar 1 andere savedgame van helemaal in het begin.... en was nu bij de missie dat je met sweet (net uit gevangenis) de buurt op gaat ruimen.... (Homecoming) zal dus weer helemaal overnieuw moeten beginnen.... dus wanneer iemand een oplossing heeft of een savedgame die in de buurt van deze missie zit.... reageer alvast bedankt!

Geplaatst:

Mijn vriend had dit ook een keer, jullie savegames zijn corrupt. Ze zijn ''kapot'' en werken niet meer, enige optie is overnieuw beginnen.

Geplaatst:

een oorzaak hiervoor is dat je computer teveel met andere dingen is tijdens het saven. dus zorg er voor dat je zoveel mogelijk programma's uitschakelt als je wil gaan spelen( en dus ook saven)

ik heb het ook is gehad en er is dus niet aan te doen. of overnieuw beginnen als je nog niet ver bent of een save-game.. van ongeveer daar waar je was aanvragen.

veel succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...