antwan Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 hallo ik zit in de misse Up, Up, and Away! die heli die je gestolen dat hebt kan ik heel niet mee vliegen wat is de bestring daar in vredes naam van dat je er snel mee kan vliegen net zo als in vice city ik wil graag snel vliegen met een heli hoe kun je daar snel mee vliegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Dan moet je de Heli een klein beetje schuin met de neus naar beneden houden, dan ga je sneller. Je moet gewoon sturen met waar je anders met stuurt en dan het pijlte, naar boven en naar beneden gebruiken om de neus naar beneden te drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stri Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Je kunt ook heel makkelijk gewoon de controls configureren zoals jij ze graag wil. Volgens mij is het standaard dat je door op "t" te drukken de neus naar voren helt. Maar dat kun je altijd configureren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
antwan Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 heey bedankt de missie is gelukt :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.