Joriz Geplaatst: 21 maart 2019 Rapport Geplaatst: 21 maart 2019 Komende zaterdag 23 maart zal met name later op de dag en mogelijk ook in de nacht daarop het forum een aantal keren niet of minder goed bereikbaar zijn. Om het forum lenteklaar te maken zullen diverse grootschalige wijzigingen worden gemaakt aan het achterliggende systeem. WikiGTA zal tijdens het onderhoud nog wel bereikbaar zijn. Voor feitjes en missiehulp kan je hier dus gewoon nog terecht. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 maart 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2019 Het onderhoud gaat nu beginnen. Het kan zijn dat je hierdoor even niet het forum ziet. Reageren
Sandertju Geplaatst: 23 maart 2019 Rapport Geplaatst: 23 maart 2019 Welcome back GTAF! Fijn dat het gelukt is, toch altijd spannend om upgrades te doen. Het ziet er fris en fruitig uit. Ik ben benieuwd naar de veranderingen. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 maart 2019 Rapport Geplaatst: 23 maart 2019 Er zal de komende uren nog gesleuteld gaan worden om het een en ander recht te trekken. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 maart 2019 Rapport Geplaatst: 23 maart 2019 18 minuten geleden, PrioX zei: Er zal de komende uren nog gesleuteld gaan worden om het een en ander recht te trekken. Jup, waaronder mijn profiel blijkbaar. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 maart 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2019 Nog wat kleine details, maar dan is het mooi. 💪 Reageren
Sandertju Geplaatst: 23 maart 2019 Rapport Geplaatst: 23 maart 2019 26 minuten geleden, Thundercover zei: Jup, waaronder mijn profiel blijkbaar. Ik denk dat je er uitgeknikkerd bent 😄 Reageren
Joriz Geplaatst: 23 maart 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2019 maar dan wel stukke sneller. Forum werkt nu flink sneller namelijk, waaronder de zoekfunctionaliteit. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 maart 2019 Rapport Geplaatst: 24 maart 2019 Wel eventjes wennen, maar goed werk Reageren
Joriz Geplaatst: 24 maart 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2019 Diverse details moeten nog worden nagelopen, maar na deze welverdiende update werkt onze community systeem als stukke beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.