CJ. Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 jha ik heb de WT gelezen maar heeft nog iemand tips want ik word steeds neergeknalt in de gang war Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Gooi je savegame online en ik wil hem wel doen (doe maar slot 4). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) jha ik heb de WT gelezen maar heeft nog iemand tips want ik word steeds neergeknalt in de gang war Het beste is om bij deze missie armor te hebben en een goed geweer. Bijv. een AK47/M4. Evt. kan je dit doen: Ga naar Toreno's Mansion in The desert: - Pak de minigun - Save - Pak weer de minigun en save. Doe dit net zolang totdat je denkt dat je genoeg kogels hebt. Ik weet niet zeker of de minigun er al ligt . Anders moet je nog een paar missies extra doen. Je savegame kan je btw uploaden via Rapidshare als je het nog niet wist . Edit: er zijn manieren: Ga op het dak van CJ's huis staan. Blijf altijd gebukt! Je kan ook nog gaan staan op het dak van Sweet's huis.. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ. Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 gast ik heb een m4 en armor maar is der geen spot waar je goed kunt sitten waar sweet vreilig is en waar ik goed kan schieten..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Zet je savegame online en ik doe hem voor je (zonder cheaten). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 gast ik heb een m4 en armor maar is der geen spot waar je goed kunt sitten waar sweet vreilig is en waar ik goed kan schieten..? En is de skill van je M4 al vol? Heb je al je maximum health? (de maximale lengte van je levensbar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ. Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 hoe zet ik mijn savegame hier nier...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Je moet gebukt en met je rug tegen Sweet's (of een ander huis) gaan zitten.Pak je M4 en gebruik de knop waarmee je normaal gezien langs de zijkant van je auto kijkt om te wisselen tussen doelwitten. Op de: PS2: L2 en R2 PC : ? en ? X-Box: ? en ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) hoe zet ik mijn savegame hier nier...? Je kan je savegame uploaden via Rapidshare Mini-Guide: - Druk op "Browse" - Mijn documenten --> GTA San Andreas User Files - Kies GTASAsf (nummer) het nummer is het nummer van je savegame - Kies: "Uploaden" - Zet de Download-Link in het Savegame/Aanvraag topic . Bewerkt: 4 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Of zorg gewoon dat je een tank in je garage hebt staan!!!! Als je dan een gangwar start pak je je tank en knal je die ballas zo neer Maar wel uitkijken voor Sweet. Want anders is het mission failed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.