Jump to content

SA - carcols.dat mogelijk of niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb zonet op de coole website van Eclipse bekeken en op zoek naar carcols.dat zoals snorege en synchro dat zeggen want ik heb al naar ze gevraagd en ze zeggen dat ik moet aanpassen met carcols.dat

maar ik had geprobeerd met een gedownloaden Cadillac CTS-V

zo ik heb die Cadillac CTS-V vervanfgd met Picador die bruine auto van Ryder maar ik kan niet zo => picador, 14,94, want dan zie ik die Picador nog steeds bruin :?

ps 14= donkerrood neem ik aan , 94 = zwart dus model moet donkerrood eruitzien en velgen moet zwart eruitzien, maar de resultaat Ryder's auto is dus bruin model en grijze velgen :?

Geplaatst:

Het kan dat bij deze wagen niet is ingesteld dat je iets hebt aan Carcols.dat....Bij veel zelfgemaakte voertuigen heb je maar 1 kleur.

Geplaatst: (bewerkt)

ja, nu zie ik ook dat ik ook kun aanpassen maar het probleem is juist wel dat ik aleen "paint" heb om texturen te veranderen :s

zal binnenkort paint pro shop 9 krijgen van een vriend

enne waar kan ik vb die aantal kleuren van tuningwinkels te veranderen?

als jij in een tuning winkel binnen rijdt en dan krijgt jij een lijst met alles wat jij kun tunen, waaronder ook "colors" en dan krijg ik een lijst met alle kleuren, hoe kun ik die kleuren te veranderen?

Bewerkt: door sonny yoshi
Geplaatst:

Dan moet je kunnen missionscripten. En volgens mij kan jij dat nog niet. Dus helaas is hier nog geen optie voor.

En trouwens, wat heb je eraan? :?

Bijna alle kleuren zitten er al in.

Geplaatst:
Dan moet je kunnen missionscripten. En volgens mij kan jij dat nog niet. Dus helaas is hier nog geen optie voor.

En trouwens, wat heb je eraan? :?

Bijna alle kleuren zitten er al in.

ja waaronder lelijke kleuren zoals roze wil ik best vervangen ;) en naar de mijne smaak maken snappie?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...