M@RCEL Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Hoi, 2 Missies lukken bij mij niet. Wrong Side of the Tracks en Life's A Beach. Bij Wrong Side of the Tracks krijg ik er steeds maar 3 dood, dus 1 te weinig. En bij Life's A Beach moet je dansen en minimaal 2500 punten krijgen. Ik heb er steeds net 2400. Heeft iemands tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Hoi,2 Missies lukken bij mij niet. Wrong Side of the Tracks en Life's A Beach. Bij Wrong Side of the Tracks krijg ik er steeds maar 3 dood, dus 1 te weinig. En bij Life's A Beach moet je dansen en minimaal 2500 punten krijgen. Ik heb er steeds net 2400. Heeft iemands tips? Had je al in de Walkrough gekeken? Ik heb hier wel een paar tips voor je: Wrong Side of the Tracks: Blijf altijd bij de voorkant van de trein en zo rechts mogelijk ervan. Als je nl. heel dicht bij de trein rijdt zal Big Smoke alleen maar tegen de trein zelf schieten. Meer tips zijn er volgens mij niet echt. Na een tijdje komt de trein in een platteland gedeelte. Big Smoke zal zeggen dat je op het heuveltje moet gaan rijden. Als je het goed doet kan je via de brug op de trein belanden. Dan kan jij of Big Smoke ze uiteindelijk neerschieten. Life's A beach: Hier zijn echt heel weinig tips voor. Je kan het beste gewoon oefenen in de Clubs. gewoon blijven proberen! Dan lukt het wel. Als het echt niet lukt kan je je savegame in dit topic zetten. Upload je savegame via Rapidshare. Mini-Guide: - Druk op "Browse" - Mijn documenten --> GTA San Andreas User Files - Kies GTASAsf (nummer) het nummer is het nummer van je savegame - Kies: "Uploaden" - Zet de Download-Link in het Savegame-Aanvraag topic . Bewerkt: 4 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 wrong of side track moet jij rechts net buiten de spoor rijden zodat big smoke de vijanden kun raken a life of beach => probeer de ritme goed te volgen, en probeer dan ook niet te opgeven als eeen toets fout is, als het fout is dan afwachten tot jij alles onder controle hebt (liever snel onder controle houden anders tijdverspilling) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.