KingOfCars Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 wie weet waar ik de ketingzaag in gta sanandreas kan vinden?? alleen op eeen plaats of op meerdere?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 wie weet waar ik de ketingzaag in gta sanandreas kan vinden?? alleen op eeen plaats of op meerdere?? Op meerdere plaatsen kan je een kettingzaag vinden. Ik weet er 2: - Er ligt er eentje op het bouwterrein in Doherty, San fierro - Er ligt er een in The Panopticon. Vlakbij zo'n hutje. Meer weet ik er (helaas) niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Er ligt er ook nog een vlakbij bij Unity Station langs de treinbaan in LS, daar achter de Well Stacked Pizza zeg maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Hier is een kaartje met alle wapenlocaties: Kaartje Edit:Chainsaw=kettingzaag Bewerkt: 4 augustus 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 gtagames heeft natuurlijk een prachtige walkthrough, met alle wapens en hun locaties. Kaartje Chainsaw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.