Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een probleem met het Object in VC plaatsen. In m00mapper. Ik zit nu bij die 3 puntjes dat je de Dff.file moet zoeken. Dan krijg je zo een hele lijst vol. Mijn probleem is dat , Mijn dff.file in documenten zit. En hij staat er niet tussen. Kan iemand mij helpen? Bewerkt: 4 augustus 2005 door Synchro Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Je moet eerst jouw DFF erin stoppen: Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Als ik dat wil doen he, ik kan nog niet eens op die 3 puntjes klikken weet iemand hoe dat komt?? Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Alleen lezer er niet afgehaald? Andere GTA tool aanstaan? Heb je GTA misschien niet aanstaan? Reageren
Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 OMG , wtf is dit! Kijk ik doe select al, En dan krijg ik dit. Is er ook nog een oudere M00mapper? Ik krijg dit: Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Je kan deze uitvinken: Map.zon Navig.zon Info.zon Occlu.ipl Cull.ipl Paths.ipl Reageren
Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 En nu krijg ik dit -> Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Alleen lezer er niet afgehaald?Andere GTA tool aanstaan? Heb je GTA misschien niet aanstaan? lukt nog niet echt, ik kan niet op die 3 puntjes klikken, en wat bedoel je met "alleen lezer er niet afgehaald??" Greetz Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Rechter muisknop op de map waar je GTA instaat > eigenschappen. Kijk dan onderaan of dat het blokje voor het woord "alleen lezen" is aangevink. Deze moet uit staan. Druk dan op toepassen en op OK. Start de m00mapper opnieuw op en probeer opnieuw. @Synchro: Selecteer gewoon eens 1 deel en kijk want je dan krijgt. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 lukt nog niet, als ik alleen lezen afvink, springt dat direkt ernaa terug op Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ben jij bij Windows XP ingesteld als beheerder of gebruiker van je computer (je gebruikers account dan) Reageren
Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Dan krijg ik een heleboel blokjes. Maar mag ik de link is van de vroegere m00mapper. Ik heb de nieuwere. Die op gtagames.nl staat. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Dit is de link --->moomapper Reageren
Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Maar ik krijg bij die een Wit land Ik heb gelezen dat je iets moet verwijderen. Maar wat? Ik krijg zo een wit land Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.