Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik heb een vraagje over Grand Tani Islands, hoe of met welke programma, krijg je alles weg?? zodat je met een volledige nieuwe open plek kan beginnen en zelf de vorm en grootte van het land kan kiezen?? Reageren
Timos Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Vragen kun je stellen in het speciale vragen topic. @topic moved Bewerkt: 4 augustus 2005 door Bradley H. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ok, ik herhaal mijn vraag hier, hoe krijg je alles weg zodat je met een schone lei kan beginnen?? Greetz Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Met de SA Mapcleaner van Steve-m. Zoek maar op google want ik mag geen links posten. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 IS er ook zo een mapcleaner voor VC? Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Nee maar da's heel gemakkelijk in VC..ik zal het ff zoeken want ik heb het al eens iemand uitgelegd. Edit: hier staat het uitgelegd Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) ik krijg een foutmelding als ik de bestanden in GTA3.img wil verwijderen----> dir file error, it might be in use... exiting???? edit: die foutmelding is nu weg, en ik heb alles gedaan maar nu krijg ik een unhandled exeption als ik een game wil beginnen bij vc Bewerkt: 5 augustus 2005 door Jente Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.