Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

http://img88.imageshack.us/img88/5058/supe...meisland4ca.png

http://img12.imageshack.us/img12/8224/supe...gebieden7bw.png

Het is een mod voor sa (en als het niet lukt vc).Eigenlijk net zoiets als loony city.Het heet Super Crime City(scc).Wat er in de gebieden moet komen staat in de tweede link.Er komen nieuwe kleren autos en huizen en winkels in.Ook andere vliegtuigen.En in de beach party gebied komt een kasteel.Dit is mijn msn jossmits94 (at) hotmail DOT com om dingen aan me te vragen.Elk gebied krijgt 1 misssie.Die post ik later nog.Zeg maar als je mee wilt doen.Ik kan nog niet modden maar als ik het kan (duurt nog ff) dan kom ik meehelpen.

-gr- Jos(ikke)

(srry dat de plaatjes te groot zijn,dat snap ik niet helemaal hoe ik ze kleiner maak :? )

Edit by Eclipse: Plaatjes waren veeeeeeel te groot en e-mail adressen via PB versprijden aub.

Bewerkt: door zjos
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jozz

12

• NickDrake

5

• Big-Bear

3

• Wiepie

2

Geplaatst:

Plaajes maak je kleiner door er een link van te maken.

Maar misschien kan je meer info over je mod posten. Ik neem aan dat je ook modellers enzo nodig hebt om het eiland te maken.

Plaajes maak je kleiner door er een link van te maken.

Maar misschien kan je meer info over je mod posten. Ik neem aan dat je ook modellers enzo nodig hebt om het eiland te maken.

ja die heb ik nodig ja. hier staan de missies die er in moeten komen. Je begint bij je huis in de binnestad.

Dan moet je naar je vriend die 3 straten verder woont.

Missie 1:Steal the force.Je gaat inbreken in de leger basis.

Ga naar de haven van het gebied winkels.Pak een motorboot en vaar naar de leger basis.

Spring uit de boot en zwem naar de kant.Je kan niet over de muur.Ga onderwater daar zie je een gat in de muur.Zwem er door heen.Nu ben je in de basis.Zorg dat ze je niet zien.

Ga naar de blip.Sluip de het kleine gebouwtje in.Schiet de twee mense neer en stop de explosiven in de heli.Vlieg naar de blip (het is in het gangwar gebied in een oud pakhuis) en missie gehaald.

Ga naar de vuurtoren (die ligt in het rechtsboven hoekje van de marine).Missie 2:Sea schooter.Je gaat een minigun halen in het zelfde pakhuis van de vorige missie.De minigun wordt bewaakt door twee gassies.Schiet ze over hoop.Pak de minigun en ga weer terug naar de vuurtoren.Schiet met de minigun de boten van de marina kapot.Missie gehaald.

Ga naar je huis.Missie 3 :Bombardemento.Je gaat met de explosiven uit de eerste missie naar het vliegveld.Wandel naar de vooraad kast pak de parachutte.Ga naar je vliegtuig waar je een bom moet leggen.wacht tot je boven de binnenstad bent en plant de bom.Spring uit het vliegtuig en doe je parachutte open.Missie gehaald.

Land bij je huis met de parachutte.Loop in de marker.Missie 5:Shop war.Ga naar het gebied winkels.Koop de sport winkel genaamt J´s.Van de winkelier moet je nog wat voetbalschoenen uit het magazijn halen.Loop naar het magazijn.Dan zie je een filmpje.in dat filmpje hoort je speler een schot.Hij gaat naar voren om te kijken wat het is.De red angels overvallen je winkel.Schiet de red angels kapot en de missie is klaar.

Missie 6.Red angel splach.Als je weer thuis bent gekomen zie je dat er rellen zijn op straat.Schiet de red angels dood.

pak de auto die geparkeert staat en vlucht naar de villa wijk.Daar springen de red angels in je wagen om je er uit te gooien.Spring uit de wagen net voor het water.Missie gehaald.

Missie 6 :Cj´s shit.ga naar de marker.Je moet van Cj de ballas eens flink aanpakken.

Ga met Cj naar The ballas mansion.Daar krijg je te horen dat er niemand is.Dan moet je naar het ballas planning gebouw in het gebied winkels.Cj gaat de straat af zetten terwijl jij molotov cotyls naar het gebouw gooit.Dan ontploft het gebouw.Missie gehaald.

Missie 7 :Robbing the castle.Ga weer naar de villa van Cj.Je moet het Kasteel in het beach party gebied overvallen.De poort is dicht.Pak een auto en spring op die auto.Spring dan op de muur.Vermoord niemand maar ze mogen je niet zien.Als je bij de kluis bent loop je in de marker.Ontsnap via de poort.dan zie je dat de brug naar het villa eiland bewaakt wordt door de marine.Haal de granaten uit een scheepswrak dat op het strand ligt.Schiet de marine dood.En gooi granaten naar de autos die van weg versperring.Ga terug naar Cj´s villa en de missie is klaar.

Cj is overvallen en hij is zijn ticket naar liberty city kwijt.Missie 8:Liberty ticket.

Ga naar de groote filmset.De ballas hebben Cj´s ticket.Sluip de set op en schiet de ballas dood.Pak Cj´s ticket en ga naar het vliegveld.Cj zit in het vliegtuig.Breng zijn ticket.

Ga uit het vliegtuig.Bescherm het vliegtuig tegen de ballas die op motors komen aanzetten.

missie gehaald.

Cj is weg en je moet weer een missie doen voor je vriend.Ga naar je huis.Missie 9:Schoot him down.Ga naar het gang war gebied.Daar staan om de hoek de voorzitters van de red angels.

ze dragen alledrie een body armor.Als je ze dood hebt is de missie klaar.

Klaar voor de laatste missie.Ga naar je huis.Daar staan een paar grove street gasjes.Vraag ze in je gang en loop de marker in.Missie 10:Grove street strikes back.Je rijdt met de grove street mensen naar de villa van de red angels.Schiet de bewakers neer.Loop naar binnen.Schiet iedereen neer en ga naar de kamer van de leider.hij heeft twee hele sterke geweren.Als je hem dood hebt ga je naar buiten.Daar stap je in een turismo.Dan komen er drie pickups met leger gasten met een ak 47 achter je aan.Dan ga je naar de bom shop.Dan ga je naar het vliegveld.

Stop en stap uit.Ren snel de laadruimte van het vliegtuig in.dan zie je een filmpje dat ze tegen je auto rijden en ontploffen.Je krijgt hun villa als beloning.Je kan nu gewoon in dit gebied verderspelen.

Het hoeft niet allemaal precies.als het er op lijkt is het ook goed.

De gene waar je mee speelt is blank.

Bewerkt: door Jozz

nu niet meer.

eventueel nieuwe autos voor de mod.(voor de moddersom te maken)

2005chryslermeext7xt.th.jpg

f1ferrari7pp.th.jpg

hondaconcepthscsmall9fh.th.jpg

peugeot407silhouetteasmall8ag.th.jpg

Bewerkt: door zjos

nou dan hoeft dat toch niet.simpel genoeg, oja, niemand op het forum kan goed modellen OF nederlands pratu

Bewerkt: door Jozz
Geplaatst:

Wakkker worden!!

Volgensmij zit je echt te dromen. Heb je ooit al concreet werk afgeleverd? Enige ervaring en ooit al een mod gemaakt?

Ook al kan je een beetje modden zoiets gaat je nooit lukken.

Een huisje maken is nog te doen maar dit allemaal, nee!

Als je wat kan dan kan je beter misschien meehelpen met Grand Tani Island. Daar zit nog heel veel werk aan en dat project is al stukke verder.

Geplaatst:
Wakkker worden!!

Volgensmij zit je echt te dromen. Heb je ooit al concreet werk afgeleverd? Enige ervaring en ooit al een mod gemaakt?

Ook al kan je een beetje modden zoiets gaat je nooit lukken.

Een huisje maken is nog te doen maar dit allemaal, nee!

Als je wat kan dan kan je beter misschien meehelpen met Grand Tani Island. Daar zit nog heel veel werk aan en dat project is al stukke verder.

Juist, dat wou ik ook net zeggen. :'D Niet dat ik het zo goed kan maar ik mag het ook niet van m'n ouders want ik wil het wel heel graag. :ch:

Geplaatst:

Inderdaad joriz heeft gelijk, begin klein, als het op zijn rolletjes draait, ga het grote proberen, dat wil ik gan doen met future of vice, en dat lukt een beetje

maar zoals die auto's, ik denk niet dat dat gaat lukken, en ik raad je aan, om het met vice city te doen, daar zijn de goede tools voor, en voor SA nog niet egt

Geplaatst:

Zjos, je hebt ook over missie's, maar volgens mij kan je haast alleen zelfgemaakt chek-point missie's maken, anders wordt het veels te moeilijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...