NickDrake Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 -plaatje-ik kan alles modellen , wat je maar wilt. mag ik meedoen? je hebt deze screen gewoon van het internet gehaald,laat is iets zelfgemaakt zien hier en als bewijs moet ik zein dat je in skechtup of 3dsmax werkt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Trouwens, hebben jullie al een eiland? en kunnen jullie mappen, en de screesn op jullie site bevatten bugs, dus dat object van pokearnor, wordt helemaal onzichtbaar Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Volgens mij wordt het 100% niks! Er zijn al allerlei ideeen gepost, alleen als je naar de 1e screen op de site kijkt, zijn de txtures heel lelijk... Dus ik zou er mee stoppen als ik jullie was! ------------- DaddyPimp Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Hmm, Het sag er niet so goed uit idd.. maar zelf ben ik ooko niet sow ver.. Njah kzal niet stoppen.. je hebt juist nu een begin.. anders kan je beter gelijk stoppen met modden en shit.. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik vind het wel een leuk idee maar doen er daadwerkelijk mensen mee die goed kunnen modellen, mappen, texturen en scripts maken? Ik wil je niet van je idee afhouden maar zoiets maken is echt moeilijk. Als je ermee doorgaat wil ik mischien wel wat kleren maken voor je mod. Reageren
NickDrake Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als je ermee doorgaat wil ik mischien wel wat kleren maken voor je mod. ik heb al wat werken van je gezien dus je mag kleren enzo maken maar zie pm voor meer info Reageren
Jozz Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 rick_mense heb je msn?dan kunnen we daar verder praten Reageren
Gino Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ik kan ook meedoen maar dan moet de mod wel voor vc zijn ************** Bewerkt: 21 augustus 2005 door Only_Gino Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Sa is hij aan het donwloaden maar dat duurt zo te zien wel meer dan 1 week Dat klinkt illegaal! Haal het maar snel uit je post voordat je een warn krijgt . Reageren
Stefan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik kan ook meedoen maar dan moet de mod wel voor vc zijn Sa is hij aan het donwloaden maar dat duurt zo te zien wel meer dan 1 week zielig hoor SA downloaden Reageren
NickDrake Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik kan ook meedoen maar dan moet de mod wel voor vc zijn Sa is hij aan het donwloaden maar dat duurt zo te zien wel meer dan 1 week het is voor vc maar wat wil je doen Reageren
Jozz Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 dan mag hij meedoen Reageren
Gino Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik kan ook meedoen maar dan moet de mod wel voor vc zijn ********* zielig hoor SA downloaden Waar slaat dat op zielig hoor ? Ga jij hem dan voor mij kopen ? Reageren
Jozz Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) jongens blijf ontopic pils Bewerkt: 14 mei 2010 door Jozz Reageren
NickDrake Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 offtopic:blijf ontopic ontopic: hier laten we alleen nog maar screens zien,wil je toch meedoen kijk voor info in het aanmeld topic aanmeld topic DUS HIER POSTEN ALLEEN MEDEWERKERS SCREENS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.