Na$! Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 kwee ni als het mag maar kan iemand me de site geven waar ik de camaro kan downe Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 wat is een camaro? is het een auto?als het een auto is zoek dan op google of kijk op gtagames.nl (srry mijn mod of auto kennis is net iets meer als bush zijn kennis,miniem dus) Reageren
Na$! Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 (bewerkt) het is een chevrolet camaro maar ik kan hem niet single vinden alleen maar samen met alle anderen (1 mod voor verschillende wagens) EDIT:ow bedankt dat ga ik eens proberen Bewerkt: 11 juli 2004 door marco vercetti Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 het is een chevrolet camaro maar ik kan hem niet single vinden alleen maar samen met alle anderen (1 mod voor verschillende wagens) Waarom gebruik je die dan niet? Dan ben je gelijk van het probleem af. Reageren
Na$! Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 neej want daar zitten autos bij die veel stommer zijn dan die da ik nu heb en dat is niet echt klever(bv honda civic en ik heb lamborghini) Reageren
Ironfist Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 meestal kan je gewoon één van de autos uit de download file selecteren... Reageren
Na$! Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 (bewerkt) neej bij deze gaat het niet maar als iemand het weet mag hij het altijd zeggen of als je hem er uit kan halen stuur maar door he of als je een site weet war er superveel opstaan zeg maar(pm) Bewerkt: 11 juli 2004 door marco vercetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.