GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 28 juni 2019 Rapport Geplaatst: 28 juni 2019 (bewerkt) Een tijdje terug zag ik een video met kuzu en zag dat het gewoon een hele aardige man is. Ik zou het niet erg vinden als kuzu de macht kreeg en D66 GL SP PVDA en PVDD willen ook wel samen werken met Denk. en dat kan ook gewoon want ze gaan elkaar nodig hebben. Bewerkt: 5 juli 2019 door Thundercover Onderwerptitel aangepast. ~Thundercover Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 28 juni 2019 Rapport Geplaatst: 28 juni 2019 Ik heb persoonlijk niets tegen meneer Kuzu. Het is ongetwijfeld een sympathieke man maar zijn vorm van identiteitspolitiek en zijn pro-Erdoganpositie (en het ontkennen van de Armeense genocide) vind ik ondoordacht. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 6 augustus 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2019 De meeste partijen werken liever samen met DENK dan met de PVV of FVD, dus dat valt wel mee. Denk is trouwens ook de eerste linkse partij die ook geen zin heeft in al die klimaat onzin, en zou nog heel erg groot kunnen gaan worden, en ik snap ook wel dat mensen met een kleurtje zich meer thuis voelen bij DENK omdat dat ook echt hun eigen mensen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.