gta-krc-lover Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) hoi iedereen , ik heb zojuist san andreas gekocht en geprobeert hem te installeren . maar als ik de cd-rom insteek gebeurt er niets help!!!! ik wordt gek! Bewerkt: 4 augustus 2005 door gta-krc-lover Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) hoi iedereen ,ik heb zojuist san andreas gekocht en geprobeert hem te installeren . maar als ik de cd-rom insteek gebeurt er niets help!!!! ik wordt gek! Je kan naar Deze Computer gaan, en dan het station waar San Andreas inzit bekijken (rechter muisknop, dan "verkennen"), en dan op Setup klikken. Het kan ook zijn dat je geen DVD speler in je computer hebt, die heb je namelijk nodig omdat San Andreas op een DVD staat. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Of kopieer heel de inhoud van de dvd naar een map op je hardeschijf en start van daar de installatie. Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 dat kan ik niet het is nog niet geinstalleerd. gewoon als ik het spel wil installere en de cd er insteek , gebeurt er niets Reageren
Ewoud Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Het is geen cd ,maar een DVD . Heb je wel een dvd speler. Kloppen je specificaties: Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Ga anders terug naar de winkel voor een nieuwe dvd. Reageren
aritjuh Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Het is geen cd ,maar een DVD .Heb je wel een dvd speler. Kloppen je specificaties: Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Ga anders terug naar de winkel voor een nieuwe dvd. Ja, had ik eerst ook... Reageren
Cool Hand Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Aritjuh... Gefeliciteerd dat je dat ook had, en goed dat het opgelost is ! Je moet een DVD Speler hebben. Met deze kan je DVD's afspelen, Ze zijn niet zo duur, je hebt al een goede voor circa. € 50,00,-. Deze DVD - Speler kun je onder de CD Speler doen, eerst een opening maken. Dan er inplaatsen en dat soort dingen. GTA SA Kan alleen in de DVD spelers worden afgespeeld. Hoop je voldoende geinformeert te hebben. Wil je meer informatie stuur dan s.v.p. een Persoonlijk bericht ! Koos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.