gtadude Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 hey ik net die chevrolet model gedownload maar in welke map moet ik hem plaatsen zomigge zeggen met en programaatje. Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Als er een .dff en een .txd bestand in de mod zit dan moet je deze tutorial volgen. Als er iets anders inzit dan moet je ff wat. Dan kan ik je wel weer verder helpen. Reageren
gtadude Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 iksnap niet veel van die tutorial ((het gaat over sanandreas)) Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Zeg aub met wat voor bestanden we te maken hebben. Zo kan ik je natuurlijk niet helpen. Reageren
gtadude Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Zeg aub met wat voor bestanden we te maken hebben. Zo kan ik je natuurlijk niet helpen. dff. txd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.