gta boy Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 he als je in sf bent heb je nog zoon tuning bedrijf waar je de auto`s van wang cars kunt doen maar je kan ook die flas doen dus die honda civic maar asl ik met de club er heen ga doet die niks terwijl die wel bij de anderen kan hij hoort toch ook bij de streetracer`s of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) he als je in sf bent heb je nog zoon tuning bedrijf waar je de auto`s van wang cars kunt doen maar je kan ook die flas doen dus die honda civic maar asl ik met de club er heen ga doet die niks terwijl die wel bij de anderen kan hij hoort toch ook bij de streetracer`s of niet Hier staat de lijst waar alle autos gemod kunnen worden . Daar staat waarschijnlijk de Club ook wel bij. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Bij Wheel Arch Angels kun je de volgende auto's tunen. Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan en de Uranus En nee, de Club hoort niet bij de streetracers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 o oke ik dacht van wel om dat alle streetracer`s 2 uitlaten hebben en die club ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 o oke ik dacht van wel om dat alle streetracer`s 2 uitlaten hebben en die club ook Nee, dat heeft er niks mee te maken. De Flash lijkt erg veel op een Club en is ook erg leuk om te tunen. De Club kun je zelf bij een Transfender ook trouwens heel mooi tunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.