Finnpower Geplaatst: 31 juli 2019 Rapport Geplaatst: 31 juli 2019 Hallo, bij installatie van GTA5 heb ik per ongeluk een verkeerd en niet bestaand email-adres opgegeven. Ik heb dus niet de mogelijkheid om het spel te verifiëren en te spelen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Als ik het juiste emailadres invul krijg ik de mededeling dat dit adres niet herkend wordt? Het enige wat k kan bedenken is herinstallatie van de game, maar ik wet niet of dat het probleem zal oplossen. Wie weet raad? Reageren
Sentasi Geplaatst: 31 juli 2019 Rapport Geplaatst: 31 juli 2019 Hoi, welkom op het forum! Wat je kan proberen, is navigeren naar C:\users\*user*\documents\rockstar\games\socialclub Verwijder alles in de "profiles" map. Dit verwijdert elk bestaand account uit de game, en forceert de installer je handmatig in te loggen met het juiste account. Ik ben echter geen PC expert, systeem bestanden aanpassen is op eigen risico. Je kan ook direct contact opnemen met Rockstar Support, ik denk dat daar de mensen zitten die je het beste kunnen helpen. https://support.rockstargames.com/categories/200013306 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.