bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik wil graag de homepage van internet veranderen. Hoe moet dat? Reageren
Renne Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Ga naar extra-interet opties en dan typ je de url die je wilt voor je homepage in bij het lege tekstvak. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Renne Reageren
PuffDawg Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ga naar extra-interet opties en dan typ je de url die je wilt voor je homepage in bij het lege tekstvak. waar staat die extra-internet opties? Reageren
T@rget Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Hij bedoel naar het tab extra en dan op internet opties klikken EDIT: En in firefox gewoon opties (ook onder tab extra) en dan algemeen en dan bij startpagina Bewerkt: 4 augustus 2005 door T@rget Reageren
bigG Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Bedankt het is gelukt. Reageren
Freestyle Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Of als het goed is, gewoon op het huis icoontje drukken als je op de juiste site zit. Dat doet hij bij mij ook. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Of als het goed is, gewoon op het huis icoontje drukken als je op de juiste site zit. Dat doet hij bij mij ook. als ik op dat huisje klik, keer ik terug naar mijn oorspronkele homepage(google) maar het is gelukt met op de tab extra en dan internet-opties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.