GTARealCash1981 Geplaatst: 10 augustus 2019 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2019 Hallo ik zoek vrienden die dagelijks gta online speel om mee te spelen vooral Heist en missions bunker sales en meer. lekker die centjes verdienen ik heb jaren lang gta 5 gespeeld op ps3 en nu 6 maanden op pc dus heb aardig ervaring. mijn leeftijd 30+ dus geen kinderachtig gedrag op het veld 😄 ben jij opzoek naar een serieus speler om flinke geld te maken en af en toe lol trappen dan voeg mij aub gerust toe.. graag 18+ spelers mijn speler naam. 19realcash81 Reageren
robin1987 Geplaatst: 5 november 2023 Rapport Geplaatst: 5 november 2023 Op 10-8-2019 om 20:56, GTARealCash1981 zei: Hallo ik zoeheyk vrienden die dagelijks gta online speel om mee te spelen vooral Heist en missions bunker sales en meer. lekker die centjes verdienen ik heb jaren lang gta 5 gespeeld op ps3 en nu 6 maanden op pc dus heb aardig ervaring. mijn leeftijd 30+ dus geen kinderachtig gedrag op het veld 😄 ben jij opzoek naar een serieus speler om flinke geld te maken en af en toe lol trappen dan voeg mij aub gerust toe.. graag 18+ spelers mijn speler naam. 19realcash81 hey hey ik ben robin 36 jaar zoek jij nog altijd gta5 speller ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.