petslove Geplaatst: 16 augustus 2019 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2019 (bewerkt) Hallo iedereen, Normaal gesproken als ik bij gta wil schieten, richt de kogel automatisch op een persoon. Een tijdje geleden deed hij het niet meer en toen heb ik gta opnieuw opgestart. Toen deed hij het weer. Helaas heb ik nu weer hetzelfde probleem. Hoe kan dat? Bewerkt: 16 augustus 2019 door petslove Reageren
PrioX Geplaatst: 16 augustus 2019 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2019 Heb je toevallig recent je aim-instellingen aangepast in de Story Mode, of ben je een sessie gejoined van een speler die een andere instelling had? Dan komt het namelijk voor dat het spel je auto-aim aanpast. Om zeker te zijn dat je auto-aim goed staat kun je in de Story Mode naar Settings gaan en dan naar Controls en dan naar Targeting Mode. Reageren
petslove Geplaatst: 16 augustus 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2019 4 uur geleden, PrioX zei: Heb je toevallig recent je aim-instellingen aangepast in de Story Mode, of ben je een sessie gejoined van een speler die een andere instelling had? Dan komt het namelijk voor dat het spel je auto-aim aanpast. Om zeker te zijn dat je auto-aim goed staat kun je in de Story Mode naar Settings gaan en dan naar Controls en dan naar Targeting Mode. Top! Dankjewel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.