makz Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Dag gamers! Als je naar de haven gaat om auto's te verkopen kan je ook naar het lijstje lopen om auto's te kopen. Dit kan alleen op de dag waaronder die auto staat. Op gtagames.nl staat dat je L1 moet indrukken, dit lijkt mij voor de PS2, maar ik heb de PC-versie. Wie kan mij hier een antwoord opgeven? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Ja, L1 is inderdaad voor de PC. Ik geloof dat het op de PC was met tab of met Shift. Ik weet dit niet zeker meer. Moet je maar even proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Op de PC is het standaard TAB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
makz Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Dank jullie wel. Ik had het volgens mij zelf ook wel kunnen weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.