Ingeschaakxs Geplaatst: 25 augustus 2019 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2019 Hallo, Ik wil graag LSPDFR installeren, maar wanneer ik dit wil doen kan ik hem niet in mijn folder plaatsen omdat ik geen folder heb met .exe wat kan ik doen? MVG Inge Reageren
PrioX Geplaatst: 25 augustus 2019 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2019 Welkom Inge! Heb je het spel via Steam gekocht? Als je het spel nog niet gespeeld hebt komt het vaak voor dat je deze eerst via Steam moet opstarten voordat er een folder met .exe verschijnt. Reageren
Ingeschaakxs Geplaatst: 25 augustus 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2019 2 uur geleden, PrioX zei: Welkom Inge! Heb je het spel via Steam gekocht? Als je het spel nog niet gespeeld hebt komt het vaak voor dat je deze eerst via Steam moet opstarten voordat er een folder met .exe verschijnt. Ik ben het spel al tijd geleden gekocht en ook al regelmatig gespeeld. Reageren
PrioX Geplaatst: 26 augustus 2019 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2019 Heb je het spel wel via Steam gekocht? Reageren
Ingeschaakxs Geplaatst: 1 september 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2019 ja ik heb het via steam gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.