ertine Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 waar in de haven kun je autos verkopen ik heb al overal gezocht maar kan niet vinden (san fierro toch)? Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) waar in de haven kun je autos verkopen ik heb al overal gezocht maar kan niet vinden (san fierro toch)? Dit kan je pas na de 3de missie van Wang Cars, dat je pas kan kopen nadat je de Driving School hebt gehaald. Het is daar bij die kraan in Easter Basin. Vlakbij een groot Containerschip . Je kan in het vervolg ook beter de Zoekfunctie gebruiken . Er zijn nl. hier al veel topics over gemaakt. Je moet alle Driving School missies hebben gehaal op minstens Brons. Daarna kan je Wang Cars kopen. Daarvan moet je de 3de missie halen. Dan kan je autos exporteren (verkopen) @Little Mister Je kan WEL autos verkopen. Dat heet exporteren.. Edit2: Je MOET eerst de 3de missie van Wang Cars hebben gehaald. Dan pas staat het er! Export... Bewerkt: 4 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
ertine Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 ja heb ik al gehaald die drivingschool maar staat nog wel een 's' op mn map... hoe werkt het precies dan?? autos verkopen?? Reageren
Little Mister Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 je kan GEEN auto's verkopen, alleen kopen. Reageren
ertine Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 dat bord om te kopen staat er bij mij ook niet en ik heb de auto school gehaald aleen er staat nogwel een 's' op mij map Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Dat bord moet er staan, als je alleen nog maar een 'S'(van Sweet) op je map staat.Heb je Wang Cars gekocht? Dat pand linkstegenover CJ's garage. Dan kun je missies voor Cesar spelen.Na de derde missie kun je auto's en motoren exporteren (verkopen) wat Big Smoke al zei Reageren
ertine Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb bij driving school overal minstens brons en ik kan het pand nog steeds niet kopen ksnap er niks van Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb bij driving school overal minstens brons en ik kan het pand nog steeds niet kopen ksnap er niks van Je hebt hem toch wel helemaal uitgespeeld he? En je moet dacht ik eerst een missie doen bij CJ's garage voordat je hem kan kopen. Of je word gebeld. Reageren
ertine Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ja alleen se 's' van driving school staat nog op de map maar ik heb overal minimaal brons Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Je moet ook de laatste missie van San Fierro hebben gedaan: Yay-Ka-Boom-Boom(CJ's garage) Bewerkt: 6 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.