Schumy7_Patriot Geplaatst: 15 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2018 Ja hoop wel dat er eel outlaw leven te beleven valt, je eigen illegale zooi opzetten, of wat dan ook. En hoop ook dat er niet voor elke scheet andere spelers nodig zijn. Doe t liever alleen of met mensen die ik ken. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 15 november 2018 Rapport Geplaatst: 15 november 2018 2 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Ja hoop wel dat er eel outlaw leven te beleven valt, je eigen illegale zooi opzetten, of wat dan ook. En hoop ook dat er niet voor elke scheet andere spelers nodig zijn. Doe t liever alleen of met mensen die ik ken. Dat zou wel wat zijn ja, zo iets als in die missie in de story mode je eigen drank handel. Dat hoop ik ook wel dat je gewoon lekker alleen ken spelen, en ja dat er dingen zouden zijn dat je met zijn 2en zou moeten doen okee dat is niet zo heel erg maar inderdaad niet de hele tijd. Reageren
PrioX Geplaatst: 15 november 2018 Rapport Geplaatst: 15 november 2018 Verwacht aankomende week toch wel iets van een onthulling. De maand is inmiddels over de helft dus laat maar komen die info. Reageren
PrioX Geplaatst: 20 november 2018 Rapport Geplaatst: 20 november 2018 Ik zie trouwens net dat 30 november op een vrijdag valt. Het zou toch wel typisch Rockstar zijn mochten ze Red Dead Online op de laatste dag van de maand uitbrengen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 21 november 2018 Rapport Geplaatst: 21 november 2018 22 uur geleden, PrioX zei: Ik zie trouwens net dat 30 november op een vrijdag valt. Het zou toch wel typisch Rockstar zijn mochten ze Red Dead Online op de laatste dag van de maand uitbrengen. We gaan het zien welke dag het gaat komen, ik ga me daar niet al tedruk om maken ik heb vermaak me nog heel erg prima in de story mode van RDR II. En ja dat zal wel wat zijn, je kan daar best eens gelijk in hebben nog 7 dagen en dan is het einde van de maand november. Reageren
PrioX Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Krijg net een update van 5,32 GB op de Xbox One. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 (bewerkt) 3 minuten geleden, PrioX zei: Krijg net een update van 5,32 GB op de Xbox One. Ik ook op de PS4, zo tezien is die voor de PS4 groter. Why ?? Bewerkt: 27 november 2018 door Pino1982 Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 27 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Ik moet tot morgen wachten, al iemand online geweest? Reageren
PrioX Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 3 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei: Ik moet tot morgen wachten, al iemand online geweest? Nee, de update lijkt nog niks zichtbaars te hebben veranderd. Als het goed is gaan de servers om 14:30 online. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 (bewerkt) Updating in progress..... Red Dead Redemption 2 Versie 1.03 Update. Nog 40 minuten wachten, ik ben benieuwd. Ik zie trouwens net dat 30 november op een vrijdag valt. Het zou toch wel typisch Rockstar zijn mochten ze Red Dead Online op de laatste dag van de maand uitbrengen. Had je toch gelijk dat 30 november RDR Online beschikbaar komt voor iedereen. Bewerkt: 27 november 2018 door Pino1982 Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 27 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Eind November was ook écht eind November bij Rockstar 😂 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 9 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei: Eind November was ook écht eind November bij Rockstar 😂 Letterlijk en figuurlijk. Reageren
PrioX Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 Blijkbaar zijn de Xbox servers nog altijd niet online gezet. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 november 2018 Rapport Geplaatst: 27 november 2018 13 minuten geleden, PrioX zei: Blijkbaar zijn de Xbox servers nog altijd niet online gezet. O echt ?? Dat is microsoft, zo blij dat ik geen Xbox heb maar een Ps4. Ik ben net een uurtje online, ik had een stream aan maar goed met een upload van max 4 mb gaat dat niet echt werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.